לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלחנן גנזל

אלחנן גנזל

אלחנן גנזל

עובד סוציאלי

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 33605

אודות אלחנן גנזל בקצרה:

כאב רגשי כהזדמנות -  יש רגע בזמן, בו אנחנו מחליטים לפנות לעזרה נפשית. אפשר להתייחס לרגע הזה כנקודת שפל שיש בה הערכה מצומצמת של כוחות ודימוי עצמי נמוך. אך ניתן להסתכל עליו כרגע של כח ותקווה, שכן מתהווה בו הבנה...

פניה אל אלחנן גנזל

אודות אלחנן גנזל

כאב רגשי כהזדמנות - 

יש רגע בזמן, בו אנחנו מחליטים לפנות לעזרה נפשית. אפשר להתייחס לרגע הזה כנקודת שפל שיש בה הערכה מצומצמת של כוחות ודימוי עצמי נמוך. אך ניתן להסתכל עליו כרגע של כח ותקווה, שכן מתהווה בו הבנה שאנו מספיק חזקים לבקש עזרה להיות בפועל מה שהננו.

 

האתגרים לפני ההחלטה לפנות לטיפול קשורים:

 

ההתמודדות עם האתגר, קשורה לפיזור הערפל סביב המעשה הטיפולי. בטיפול יוצרים קשר עם רגשות שאולי יש בהם כאב, מבוכה או בושה. ישנו שיתוף בזיכרונות וחלומות שיתעוררו כאסוציאציות במהלך הטיפול.

 

יחד עם המטפל מתגלים הכוחות הנדרשים בכדי להתעמת, לפענח ולפתור קונפליקטים. הקשר בחדר טיפול הוא הזדמנות לעצב את מי שאני גם בלי קשר לזולת. לבדוק את יעילותם של פתרונות שנתנו במהלך הזמן ואת הסיפור האישי המגדיר אותנו בעיני עצמנו. נשזר סיפור אישי אותנטי, מתוקף ומאפשר צמיחה ונרקמת תוכנית פעולה שמקדמת רווחה נפשית על רקע הידע הרגשי שנאסף.

 

בחרתי לעסוק בטיפול מתוך כבוד לסיטואציה האנושית ורצון פנימי להחזיר את האדם לעצמו.

 

בכדי להשיג מידע רגשי מלא והתערבות טיפולית מיטבית, אני מעדיף להתבסס על מספר גופי ידע פסיכולוגיים. לכן קיימת חשיבות לתת עזרה בטיפול  מכלולי המעוגן במספר תיאוריות ומסוכם בתוכנית טיפול רגשית אינטגרטיבית.

אשמח לצעוד עם מי שבקש לסייע לעצמו,

 

אלחנן גנזל  עו"ס תואר שני M.S.W גרונטולוג; דינמי, C. B. T   נראטיב

מטפל רגשי אינטגרטיבי ממוקד תפקוד  | טיפול מרחוק בעזרת וידאו / טלפון  | EMDR |    052.6051202  |  קליניקה בשדרות ובאשדוד

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלחנן גנזל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלחנן גנזל ובאחריותו/ה.