לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יפה אדרי מור

יפה אדרי מור

יפה אדרי מור

מטפלת בהבעה ויצירה מאומתת
מספר רישום (עד 2004): 10714

אודות יפה אדרי מור בקצרה:

טיפול בילדים עם בעיות רגשיות והתנהגותיות. מתמחה בהפרעות קשב וריכוז. מתן עזרה למתבגרים בהתמודדות בגיל ההתבגרות. טיפול בהפרעות אכילה. טיפול במבוגרים הסובלים מדיכאון, חרדה, לחצים, מתח ושחיקה. הדרכת הורים. טיפול פרטני...

פניה אל יפה אדרי מור

אודות יפה אדרי מור

טיפול בילדים עם בעיות רגשיות והתנהגותיות. מתמחה בהפרעות קשב וריכוז. מתן עזרה למתבגרים בהתמודדות בגיל ההתבגרות. טיפול בהפרעות אכילה. טיפול במבוגרים הסובלים מדיכאון, חרדה, לחצים, מתח ושחיקה. הדרכת הורים. טיפול פרטני וקבוצתי.

יפה א. מור -    M.Sc.   M.A.
בוגרת לסלי קולג' בפסיכודרמה. בשנים האחרונות התמקדה בטיפול בהפרעות אכילה ובהפרעות קשב וריכוז.
פסיכודרמטיסט נדרש להיות מאבחן, מפיק, במאי, לעיתים שחקן ותמיד מטפל.  בעבודתה הטיפולית מעמידה יפה א. מור את כישוריה האנליטיים ואת ניסיונה כאשת חינוך ובמה לשירותו של הלקוח. גישה זו מאפשרת את הפקת הדרמה האישית שלו בדרך עשירה , מגוונת המביאה לשינוי בחייו.
כמנחת קבוצות – שילבה את ניסיונה בחינוך ובתיאטרון בתכנון והנחיית סדנאות בהתפתחות אישית, התפתחות ארגונית בעזרת פסיכודרמה,  בהתאם לצורכי
הלקוח  - בארה"ב, הולנד, אוסטרליה וישראל.  לימדה וביימה בבית הספר 'בית צבי' שם פיתחה שיטת הוראה משלה.

 

פסיכודרמה מהי?

לכולנו תפקידים שנועדו לנו, לעיתים אף טרם היוולדנו, ולא בנקל אנו מסוגלים להימלט מהם. כולנו נשאבים אל תוך דרמת החיים שעלילתה מתגלה כחוזרת על עצמה. בדרמה זו משחקות דמויות לעיתים בסתירה זו לזו וגורמות לקונפליקט.  הקונפליקט חיוני לתיאטרון, כמו המים לדג, אך לנו הוא גורם למכאובי נפש.

הדמויות הפנימיות מחפשות במה שעליה יוכלו לשחק והן מוצאות את נפשנו. אנו התסריטאים, המפיקים, הבמאים, התפאורנים והשחקנים.

הפסיכודרמה, בעצם היותה שיטת טיפול נפשי המשלבת בתוכה טכניקות מעולם התיאטרון, מספקת במה לדרמות החיים ומסייעת לנו להבין: מי כותב את התסריטים? מהי העלילה? מי משתתף בה, היכן ומתי?. הסיפור הפנימי הערטילאי מקבל צורה, תוכן ממשי, צליל, ריח וטעם.

באותו רגע אנחנו גם הצופים, וככאלה, קיימת בידינו אפשרות , בפסיכודרמה – לשנות, להוסיף, להוריד ולכתוב מחדש את דרמת החיים שלנו. לנסותה בסביבה הטיפולית התומכת.   לחיות אותה בחיי היומיום שלנו, ובכך להביא שינוי והקלה אל תוך חיינו.

 

יפה אדרי מור

revadimyam@walla.co.il

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יפה אדרי מור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יפה אדרי מור ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת יפה אדרי מור

יפה אדרי מור
הדפים הבאים יתארו סיפור של כישלון טיפול בקבוצה של בוגרים בפנימייה. אנחנו נתאר את התהליך הקבוצתי ואיך בכל רגע נתון הוא מתרחק מהמטרות שהוצהרו....
מאמרים | 21/1/2006 | 18,767 | 3 תגובות