לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורי פריימן

אורי פריימן

אורי פריימן

נוירופסיכולוג קליני-טיפולי, מומחה פסיכולוגיה שיקומית

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-144534

פסיכולוג מומחה (מ.ר. 27-144534) בטיפול פסיכולוג מותאם אישית לשיפור איכות החיים ולהתמודדות עם קשיים ומשברים יומיומיים, חברתיים, זוגיים, תעסוקתיים, נפשיים וגופניים.  קצת על הטיפול וההכשרה המקצועית שלי: אני בעל תואר... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אורי פריימן

אודות אורי פריימן

פסיכולוג מומחה (מ.ר. 27-144534) בטיפול פסיכולוג מותאם אישית לשיפור איכות החיים ולהתמודדות עם קשיים ומשברים יומיומיים, חברתיים, זוגיים, תעסוקתיים, נפשיים וגופניים. 

קצת על הטיפול וההכשרה המקצועית שלי:
אני בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה (A.B) ותואר שני בנוירופסיכולוגיה שיקומית (A.M), וכן בימים אלו עובד ולומד באוניברסיטת רייכמן לימודי דוקטורט בפסיכולוגיה. הגישה הטיפולית בה אני דוגל הינה גישה אינטגרטיבית המשלבת מגוון טכניקות וכלים בכללם טכניקות דינמיות וכלים קוגניטיביים והתנהגותיים (CBT). 
 

הטיפול המוצע בשלב זה על-ידיי הינו טיפול אישיי פנים אל פנים בקליניקה הפרטית שלי או אונליין. עלות פגישה טיפולית פרונטלית הינה 270 ש"ח, אונליין 250 ש"ח (כולל מע"מ).

מבחינה אבחונית תהליך האבחון מתבצע בקליניקה הפרטית שלי, תהליך הכולל: שיחת קבלה, מפגשי אבחון, הפקת דו״ח מסכם ושיחת משוב. לפרטים על סוגי האבחונים ועלות ניתן לפנות אלי במייל או בטלפון.

לתיאום פגישת הכרות, לשאלות ולהתייעצויות ניתן ליצור עמי קשר טלפוני בשיחה, בהודעה במספר 052-6494727. לחילופין במייל freemanuri@gmai.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורי פריימן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורי פריימן ובאחריותו/ה.