לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מעיין כהן

מעיין כהן

מעיין כהן

פסיכולוג קליני מומחה | הרצליה

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-134556

נעים להכיר, שמי מעיין, אני פסיכולוג קליני מומחה המטפל ביחידים ובזוגות בגישה פסיכודינאמית וקוגניטיבית-התנהגותית (CBT). אנחנו חיים בתקופה מיוחדת ועמוסה בשינויים ובאתגרים, ורבים מאיתנו מכירים את התחושה שמשהו... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מעיין כהן

אודות מעיין כהן

נעים להכיר,

שמי מעיין, אני פסיכולוג קליני מומחה המטפל ביחידים ובזוגות בגישה פסיכודינאמית וקוגניטיבית-התנהגותית (CBT).

אנחנו חיים בתקופה מיוחדת ועמוסה בשינויים ובאתגרים, ורבים מאיתנו מכירים את התחושה שמשהו 'לא עובד', או לפחות לא עובד כמו שהיינו רוצים. לפעמים גם נדמה שלמרות כל הניסיונות והמאמצים ליצור שינוי בכוחות עצמנו, אנחנו מוצאים את עצמנו מגיעים פעם אחר פעם אל אותו המקום ואל אותה התוצאה הלא-רצויה. אני מאמין שההחלטה לפנות אל טיפול פסיכולוגי היא מהחשובות והמשמעותיות שאנשים עשויים לקבל במהלך מסע חייהם, ושטמונה בה היכולת לייצר תנועה אל עבר הכרה והגשמה עצמית, חיזוק החוסן הנפשי, קבלה וחמלה כלפי עצמנו וכלפי אחרים והגדלת חופש הבחירה שלנו בעולם. תפקידי כפסיכולוג הוא לרקום אתכם קשר טיפולי עמוק וליצור עבורכם מרחב שיהיה בטוח, מכיל ולא שיפוטי שיאפשר ויטפח את התנועה הזו.

אני מאמין שכפי שכל אדם הוא מופלא בייחודיותו, כך גם התהליך הטיפולי שנוצר במפגש עימו מוכרח להיות אישי ומותאם לאופיו ולצרכיו הייחודיים. בעבודתי אני עושה שימוש בסל הכלים הטיפוליים הרחב שרכשתי, ופועל על מנת למצוא את הגישה או את שילוב הגישות הטיפוליות המתאים ביותר עבור כל מטופל.

בחירת מטפל לטיפול פסיכולוגי היא לעיתים משימה לא פשוטה. בין כל שני אנשים שנפגשים נוצרים כימיה וחיבור ייחודיים, וחשוב שהקשר העמוק שייוצר עם המטפל שתבחרו ירגיש לכם נכון, מכיל, בטוח, ובעל פוטנציאל לקדם שינוי חיובי בחייכם. אני מזמין אתכם ליצור איתי קשר עבור שיחת טלפון מקדימה שבה נכיר, נשוחח בקצרה על הרקע לפניה שלכם ונבחן יחד את האפשרות של התחלת התהליך הטיפולי.

טלפון ליצירת קשר: 054-6304323

אתר האינטרנט שלי: mayan-psy.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מעיין כהן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מעיין כהן ובאחריותו/ה.