לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שרון שמש

שרון שמש

שרון שמש

פסיכולוג בהתמחות קלינית

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-155824

אני פסיכולוג בהתמחות קלינית, מטפל במרכז לבריאות הנפש לב השרון ובקליניקה פרטית בתל-אביב. צברתי ניסיון בטיפול במבוגרים ובמבוגרות (מעל גיל 18) המתמודדים ומתמודדות עם תחושה של פגיעה נקודתית או מתמשכת באיכות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שרון שמש

אודות שרון שמש

אני פסיכולוג בהתמחות קלינית, מטפל במרכז לבריאות הנפש לב השרון ובקליניקה פרטית בתל-אביב.

צברתי ניסיון בטיפול במבוגרים ובמבוגרות (מעל גיל 18) המתמודדים ומתמודדות עם תחושה של פגיעה נקודתית או מתמשכת באיכות חייהם על רקע מגוון קשיים– הפרעות דיכאון וחרדה, קשיים סביב הסתגלות לשינויים ומצבי חיים חדשים, חוויה של תקיעות וחוסר מימוש וחוויה של דימוי עצמי ירוד. כמו כן, צברתי ניסיון בעבודה עם מטופלים ומטופלות המבקשים לעסוק בשאלות הנוגעות ליחסים בינאישיים ולמתחים בתוך קשרים קרובים ומשמעותיים, בחוויה אישית של בדידות וכן בסוגיות הנוגעות לזהות עצמית ובכלל זה לזהות מגדרית, משיכה ונטייה מינית. אני מציע טיפול בגישה פסיכודינאמית ומשלב כלים מתחום הטיפול הקוגנטיבי-התנהגותי (CBT) בהתאם לצורכי המטופל או המטופלת.

אני בעל תואר ראשון בפסיכולוגיה ומדעי המדינה מאוניברסיטת תל אביב ובעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מהמרכז האקדמי רופין. כיום מתמחה במרכז לבריאות הנפש לב השרון, צור משה. כחלק מתהליך ההכשרה לקחתי חלק מצוות הטיפול במרפאות חוץ במרכז לבריאות הנפש שלוותה, הוד השרון וכן בעמותת ״אנוש״, סניף תל אביב. בנוסף לעבודתי הקלינית, אני עובד מזה מספר שנים כחוקר במעבדה לתפקוד קוגנטיבי בשלוותה.

פרסומים מדעיים

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שרון שמש, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שרון שמש ובאחריותו/ה.