לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מור כהן

מור כהן

מור כהן

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-147614

נעים מאוד, אני מור. פסיכולוגית קלינית מומחית. מטפלת במתבגרים, בוגרים צעירים ומבוגרים. מטפלת בגישה פסיכו-דינאמית תוך שילוב כלים קוגניטיביים-התנהגותיים (CBT) בהתאם לצורך. אני רואה את התהליך הטיפולי כהזדמנות לרווחה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מור כהן

אודות מור כהן

נעים מאוד, אני מור. פסיכולוגית קלינית מומחית. מטפלת במתבגרים, בוגרים צעירים ומבוגרים. מטפלת בגישה פסיכו-דינאמית תוך שילוב כלים קוגניטיביים-התנהגותיים (CBT) בהתאם לצורך.

אני רואה את התהליך הטיפולי כהזדמנות לרווחה נפשית והתפתחות אישית. בעבודתי הטיפולית אני שואפת לייצר יחד עם המטופל מרחב בטוח ולא שיפוטי המאפשר התבוננות פנימית וחקירה של תהליכים רגשיים, מערכות יחסים משמעותיות וכן דפוסי התנהגות וחשיבה המשפיעים על מהלך החיים. כמו-כן, אני מאמינה כי הקשר הטיפולי מהווה מקור לנחמה ותמיכה וכן מהווה כלי משמעותי בתהליך של שינוי רגשי, צמיחה והתמודדות עם קשיים.

יש לי ניסיון בעבודה עם חרדה, דכאון, הפרעות מצב רוח, התמכרויות, OCD (הפרעה אובססיבית קומפולסיבית), פגיעה בדימוי וערך עצמי, קשיים בקשרים בינאישיים, קשיי תפקוד, סוגיות של הורות, התמודדות עם אבל ואבדן ומשברי חיים.

כיום מטפלת בקליניקה פרטית בתל-אביב

השכלה אקדמאית והכשרה

תואר ראשון בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מאוניברסיטת בן-גוריון

תואר שני בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת בן-גוריון

ניסיון מקצועי

היחידה לגיל הרך- בית-חולים "סורוקה" בבאר-שבע

שירותי הייעוץ לסטודנט- אוניברסיטת בן-גוריון

מחלקה לתחלואה כפולה- המרכז לבריאות הנפש בבאר-שבע

מרפאת מבוגרים- המרכז לבריאות הנפש בבאר-שבע

קליניקה פרטית- תל-אביב

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מור כהן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מור כהן ובאחריותו/ה.