לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דריה פלדמן

דריה פלדמן

דריה פלדמן

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-163406

פסיכולוגית בהתמחות קלינית,  מטפלת במרפאות הפסיכיאטריות בביה"ח שיבא תל-השומר,ובקליניקה פרטית בגבעתיים.  חברת צוות 'עמיתים' לטיפול DBT    אתר אישי:   https://www.daryafeldman.com/ ניסיון טיפולי מטפלת במבוגרים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דריה פלדמן

אודות דריה פלדמן

פסיכולוגית בהתמחות קלינית, 

מטפלת במרפאות הפסיכיאטריות בביה"ח שיבא תל-השומר,ובקליניקה פרטית בגבעתיים. 

חברת צוות 'עמיתים' לטיפול DBT 
 

אתר אישי

 https://www.daryafeldman.com/

ניסיון טיפולי

מטפלת במבוגרים ובמתבגרים במגוון מצבים וקשיים, וביניהם הפרעות חרדה, דיכאון ואובדן, קשיי ויסות, תהליכי הריון ולידה, אתגרים ביצירת קשר זוגי וקשיים בתפקוד היומיומי. 

מנוסה מאוד בטיפול במצבי משבר ובעבודה עם מתמודדים עם הפרעות אישיוּת. בפרט, בעלת ניסיון רב בטיפול בפוסט טראומה מורכבת (Cptsd), בטיפול פסיכוגריאטרי לגיל השלישי, וכן בסוגיות של מיניות, מגדר וזהות. עובדת רבות עם מטופלים המתמודדים עם קשיי ויסות רגשי.

הכשרתי המקצועית מבוססת על גישות פסיכו-דינאמיות, קוגניטיביות-התנהגותיות ומשנות המשלבות אוריינטציה בודהיסטית, כאשר השימוש בהן נעשה בשקיפות ובהתאמה אישית למטרות הטיפול וצרכי המטופל. בהתאמה לכך- התהליך הטיפולי עשוי להיות הדרגתי ומתמשך או קצר וממוקד

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דריה פלדמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דריה פלדמן ובאחריותו/ה.