לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חני סודרי

חני סודרי

חני סודרי

עובדת סוציאלית קלינית -msw ופסיכותראפיסטית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 8158

אודות חני סודרי בקצרה:

חני סודרי עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותראפיסטית מטפלת בגישה המשלבת טיפול דינמי וטיפול קוגניטיבי -התנהגותי cbt ביחידים, ילדים ונוער. בעלת ניסיון רב בפסיכותרפיה במגוון של קשיים ובעיות, ובהדרכת עובדים ןצוותים...

פניה אל חני סודרי

דוברת עברית.

אודות חני סודרי

חני סודרי עובדת סוציאלית קלינית ופסיכותראפיסטית

מטפלת בגישה המשלבת טיפול דינמי וטיפול קוגניטיבי -התנהגותי cbt ביחידים, ילדים ונוער. בעלת ניסיון רב בפסיכותרפיה במגוון של קשיים ובעיות, ובהדרכת עובדים ןצוותים טיפוליים.

בעלת 32 שנות ניסיון בפסיכותרפיה במגוון של קשיים ובעיות בקרב ילדים, נוער ומבוגרים.
מאמינה בהתאמת הטיפול לצרכי המטופל ובמפגש חם, נגיש ואנושי החותר לשינוי עמוק בחוויה הפנימית של המטופל בד בבד עם מחויבות לשיפור התנהלותו במציאות והעלאת רווחתו הנפשית.
הטיפול שם דגש על כוחותיו של האדם ועל יכולתו לחולל שינוי בחייו.

מזה שנים מנהלת מרכז טיפולי להורים ומתבגרים בחולון ומדריכה מקצועית של הצוות הטיפולי. בעבר ניהלתי יחידה לטיפול בהתמכרויות והדרכתי את הצוות הטיפולי. 
מזה כעשור בעלת קליניקה פרטית באור-יהודה ומקבלת לטיפול ילדים,נוער ומבוגרים הסובלים ממגוון של קשיים : חרדות שונות,דיכאון, הפרעות קשב,התמכרויות,בעיות התנהגות ומשברי חיים. התמחות מיוחדת בהדרכת הורים למתבגרים.  
 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חני סודרי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חני סודרי ובאחריותו/ה.