לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אדוה דרור

אדוה דרור

אדוה דרור

עובד/ת סוציאלי/ת מאומת/ת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 22039

אודות אדוה דרור בקצרה:

שלום שמי אדוה אני בעלת P.H.D בעבודה סוציאלית ומציעה טיפול הן למתבגרים ולמבוגרים. תחום ההתמחות העיקרי שלי הוא הקהילה הגאה ובפרט הקשת הטרנסג'נדרית. גיל ההתבגרות הוא תקופה מורכבת עבור מתבגרים רבים, זאת בשל...

פניה אל אדוה דרור

אודות אדוה דרור

שלום

שמי אדוה

אני בעלת P.H.D בעבודה סוציאלית ומציעה טיפול הן למתבגרים ולמבוגרים.

תחום ההתמחות העיקרי שלי הוא הקהילה הגאה ובפרט הקשת הטרנסג'נדרית.

גיל ההתבגרות הוא תקופה מורכבת עבור מתבגרים רבים, זאת בשל שלל השינויים הפיזיים כמו גם הרגשיים. בני נוער אשר חשים בנוסף שוני בזהות המינית או המגדרית שלהם חווים התמודדות מורכבת נוספת, בינם לבין עצמם כמו גם מול הסביבה הקרובה; המשפחה והחברים.

גם בגילים מבוגרים יותר סביב גילוי מאוחר באופן יחסי של שוני בזהות המינית או המגדרית עולים קשיים מורכבים לא פחות.

עבור המשפחה ובעיקר עבור הורים, ההכרה והקבלה של ילד/ה גאה מלווה פעמים רבות בקשיים וברגשות לא פשוטים. טיפול קבוצתי, או פסיכותרפי פרטני במידה ואחד מבני המשפחה מתקשה במיוחד בהתמודדות. 

השאיפה שלי היא  לעזור לפונה סביב קבלה והתמודדות עם הזהות המינית או המגדרית (של הפונה עצמו או של ילדו/ילדתו של הפונה). באמצעות טיפול תומך ומקבל, ניתן להתמודד עם הקשיים הפנימיים והסביבתיים שעולים, לאתר כלים להתמודדות עם הסביבה ובניית מרחב בו יוכל הפונה להתמודד עם התלבטויותיו.

מקבלת בקליניקה בפרדס חנה.

לשאר הפרטים מוזמנים לפנות אלי ישירות

כתובת מייל advadror79@gmail.com

טלפון סלולארי 0544636124

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אדוה דרור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אדוה דרור ובאחריותו/ה.