לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מירב דנקונה

מירב דנקונה

מירב דנקונה

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 16010

אודות מירב דנקונה בקצרה:

הי, שמי מירב דנקונה, פסיכותרפיסטית, מדריכת עובדים וסטודנטים במסגרת אוניברסיטת בר אילן ומנחת קבוצות, בתחום הטיפול למעלה מ 20 שנים. אני מטפלת במבוגרים ונוער בקליניקה פרטית בפתח תקווה. בעלת נסיון של למעלה מעשור...

פניה אל מירב דנקונה

דוברת עברית.

אודות מירב דנקונה

מירב דנקונה 1הי,

שמי מירב דנקונה, פסיכותרפיסטית, מדריכת עובדים וסטודנטים במסגרת אוניברסיטת בר אילן ומנחת קבוצות, בתחום הטיפול למעלה מ 20 שנים.

אני מטפלת במבוגרים ונוער בקליניקה פרטית בפתח תקווה. בעלת נסיון של למעלה מעשור בטיפול בהתמכרויות, כולל הדרכת עובדים וסטודנטים מטעם אונ' בר אילן. מטפלת במסגרת פרטית בבני נוער הסובלים ממשברי זהות, בעיות קשב וריכוז, קשיים במיומנויות חברתיות, בעיות רגשיות ודילמות האופייניות לגיל.

אני מאמינה כי לכל אדם באשר הוא אדם מגיע שיראו אותו. המרחב האנליטי בטיפול מעניק פינה חמה, בטוחה ומכילה המאפשרת מפגש עם העצמי. המטופל לומד להכיר ולאהוב את עצמו מחדש.

גישת הטיפול שלי הינה בעיקרה פסיכותרפיה דינאמית המאפשרת למטופלים מפגש עם הכאב, עם חוויות מהעבר המגולמות בייצוגים פנימיים, באווירה מאפשרת ומכילה ובמטרה לאפשר למטופל בסופו של תהליך להתמודד טוב יותר עם המצוקה הנפשית מתוך התבוננות פנימית והבנת מקור הבעיה.

בעת הצורך, אני משלבת שיטות טיפול נוספות כמו CBT  וטיפול נרטיבי .

אני מטפלת במצוקות נפשיות מגוונות: ערך עצמי ודימוי עצמי, דיכאון, חרדה ומצבי רוח משתנים, התנהגות כפייתית, התמכרויות , תקיעות, קונפליקטים פנימיים לא פתורים, משברי חיים ומשברי זהות, טיפול בטראומות, התמודדות עם שכול ואבל, מחלות כרוניות ורגשות מודחקים.

כמו כן, מטפלת במשברים זוגיים, גירושין ודילמות ביחסי הורים וילדים.

אקדמיה:

פסיכותרפיה בגישה פסיכודינמית -אונ' תל אביב

תואר שני בעבודה סוציאלית במגמה הקלינית (התמחות בטיפול נפשי) – אונ' בר אילן

תואר ראשון בעבודה סוציאלית -אונ' בר אילן, בהצטיינות יתרה

בוגרת תוכנית דו שנתית לילד ונוער -אונ' בר אילן

בוגרת קורס הכשרה להדרכת סטודנטים – אונ' בר אילן

בוגרת קורס לטיפול בהתמכרויות -ביה"ס המרכזי לעבודה סוציאלית

מזמינה אתכם ליצור עמי קשר,

054-4994922

meirav.dancona@gmail.com

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מירב דנקונה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מירב דנקונה ובאחריותו/ה.