לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יונדב פרידמן

יונדב פרידמן

יונדב פרידמן

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-144226

אודות יונדב פרידמן בקצרה:

  אני פסיכולוג (MA) בסוף התמחותו הקלינית אשר במסגרתה עבדתי שלוש שנים במרפאה למתבגרים ונוער של מכבי ברחובות. מקבל מטופלים בקליניקה פרטית בהרצליה בימי ב' וד' בשעות אחר הצהריים והערב.   אני בעל תואר שני...

פניה אל יונדב פרידמן

אודות יונדב פרידמן

 

אני פסיכולוג (MA) בסוף התמחותו הקלינית אשר במסגרתה עבדתי שלוש שנים במרפאה למתבגרים ונוער של מכבי ברחובות. מקבל מטופלים בקליניקה פרטית בהרצליה בימי ב' וד' בשעות אחר הצהריים והערב.

 

אני בעל תואר שני בפסיכולוגיה קלינית ומטפל בגישה דינמית וכן בCBT לפי הגישה של ACT (acceptance and commitment therapy) בהתאם לצרכי המטופל ואופי ההתמודדויות עמם הגיע. יש לי ניסיון קליני בטיפול בילדים, מתבגרים, מבוגרים וכן בהדרכת הורים. אני מנוסה בעבודה עם דיכאון, חרדה, קשיים בקשרים זוגיים וחברתיים, אנקופרזיס, קונפליקטים בין הורים לילדים, קשיי ויסות התנהגותי ורגשי, DMDD ותהליכי בניית זהות עצמית.

 

טיפול פסיכולוגי מהווה בעיני מרחב בלתי מצוי שבו ניתן להתבונן, לחקור ולחוות יחדיו את הדפוסים שעמם אנו מתהלכים בעולם, לראות היכן הללו מְצֵרִים אותנו ולגלות דרכים נוספות להתהוות בנמצא ולהרגישו מבלי לוותר על ייחודו ומסעו החד-פעמי של כל יחיד ויחידה בתהליך.

 

ניתן לפנות אליי במייל: yonadavfree@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יונדב פרידמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יונדב פרידמן ובאחריותו/ה.