לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מאיה בן כהן

מאיה בן כהן

מאיה בן כהן

מטפלת CBT, עו״ס קלינית, מטפלת זוגית ומשפחתית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 35880

אודות מאיה בן כהן בקצרה:

פסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית- התכנית הישראלית ללימודי פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית, בחסות אוניברסיטת בר אילן. מומחית איט״ה.  MSW עו"ס קלינית, מגמת טראומה באוניברסיטת חיפה (בהצטיינות), בעלת ניסיון...

פניה אל מאיה בן כהן

אודות מאיה בן כהן

פסיכותרפיסטית קוגניטיבית התנהגותית- התכנית הישראלית ללימודי פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית, בחסות אוניברסיטת בר אילן. מומחית איט״ה.

 MSW עו"ס קלינית, מגמת טראומה באוניברסיטת חיפה (בהצטיינות), בעלת ניסיון בבריאות הנפש, במסגרות חינוך בלתי פורמאלי עם בני נוער, הדרכת הורים וטיפול.

טיפול משפחתי וזוגי- המכללה האקדמית תל אביב יפו.  

אני מאמינה כי הקשר האישי הוא כלי משמעותי לעבודה עצמית והתפתחות. הגישה הטיפולית שלי נובעת מגישת הכוחות ומהגישה ההתנהגותית קוגניטיבית אשר תופסות את האדם כמומחה לחייו, אני מזמינה אתכם לחקירה משותפת, לבחינת הדפוסים ולמציאת הדרך לגילוי חמלה עצמית. הטיפול יכול לסייע לכל מי שחש חוסר סיפוק או פשוט רצון להרגיש יותר טוב, למי שמעוניין להרגיש רווחה נפשית גבוהה יותר אך גם לאנשים הסובלים מבעיות משמעותיות. 

כאשת טיפול אני משתדלת להתאים את הכלים הטיפוליים לאנשים שנמצאים מולי ולמצב איתו הם מתמודדים  

מטפלת בזוגות ומשפחות במצבי משבר וגם כאלו שרוצים לשפר את התקשורת ואת תחושת הקירבה  מתוך אמונה בכוחו של התא המשפחתי או הזוגי

זו זכות עבורי ללוות אנשים שמעוניינים לצאת לדרך אמיצה של שינוי. 

פלאפון 050-7502529

מייל maya3011@gmail.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מאיה בן כהן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מאיה בן כהן ובאחריותו/ה.