לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
סתיו קורן שבת

סתיו קורן שבת

סתיו קורן שבת

מטפלת בתנועה ועובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 29637

אודות סתיו קורן שבת בקצרה:

מטפלת בתנועה MA מאוניברסיטת חיפה עובדת סוציאלית BA מהאוניברסיטה העברית בירושלים חברה בארגון יהת למטפלים בהבעה ביצירה ורשומה בפנקס העובדים הסוציאליים מאז שאני קטנה אני זוכרת את עצמי בסטודיו. רוקדת, מתנועעת...

פניה אל סתיו קורן שבת

אודות סתיו קורן שבת

מטפלת בתנועה MA מאוניברסיטת חיפה

עובדת סוציאלית BA מהאוניברסיטה העברית בירושלים

חברה בארגון יהת למטפלים בהבעה ביצירה ורשומה בפנקס העובדים הסוציאליים

מאז שאני קטנה אני זוכרת את עצמי בסטודיו. רוקדת, מתנועעת ובעיקר הרבה חולמת. התנועה מאז ומתמיד הייתה אמצעי לביטוי עבורי. בעיקר כשלא היו מילים. התנועה עבורי היא מקור כוח והשראה, ומקור לביטוי והגשמה, והתמודדות עם מכאובים ומשברים. 

הטיפול בתנועה מייצר חיבורים בין הגוף והנפש ובין התודעה. הטיפול בתנועה מאפשר התמודדות עם מצבים שונים באופן שאינו בהכרח ורבלי. 

מתאים לכל הגילאים, המינים וכל סוגי הצרכים. מאפשר התמודדות בצורה יעילה עם כל סוגי הקשיים והמשברים. 

לעתים, יצירת חוויה בתנועה ובעבודה עם הגוף מאפשרת שינוי שקשה הרבה יותר לייצר בשיחה בלבד. 

העבודה הטיפולית בתנועה איננה מחייבת אותנו לדעת לרקוד או להשתמש בריקוד בתוך המפגש הטיפולי. לכולנו יש גוף, מערכות נשימה ותנועה.  

את הפגישות הראשונות נקדיש להיכרות ובניית מטרות על פי צרכי המטופל, ולאחריהן יחד נצא למסע של חיפוש עצמי וביטוי, בדרך לשינוי. 

בקליניקה אני פוגשת לטיפול נפשי צעירים ומבוגרים במצבי משבר וכאלה המתמודדים עם תסכולים ותקיעות בחייהם. פוגשת נשים ואמהות שרוצות להגשים את עצמן מבחינה אישית אך לא מצליחות להרפות מהטיפול בבית ובילדים, ולא מרגישות מספיק חזקות לעשות כן. פוגשת הורים המתמודדים עם קשיים שונים בטיפול בילדיהם ועם מתבגרים שעסוקים בחיפוש, גיבוש הזהות, קשיים חברתיים וקשיים שונים המאפיינים תקופה מאתגרת זו. 

קליניקה ברחובות.

עבודה במסגרות ציבוריות:

כיום - מנהלת תכנית "נתיבים להורות", הנותנת טיפולים משפחתיים, דיאדיים, הוריים, פרטניים וקבוצתיים. מטפלת ומדריכה.

מדריכה סטודנטיות/ים לטיפול בתנועה בהתמחות. 


בעבר - מטפלת בתוכנית "נתיבים להורות" בעיריית לוד, מטפלת בפרויקט "חדר שלווה" בבית ספר (טיפול פרטני וקבוצתי בילדים והדרכות הורים), תרפיה קבוצתית במועדונית עם ילדים בסיכון ותרפיה פרטנית לנערות במסגרת תכנית "מעטפת". עבודה ביחידה להתפתחות הילד (טיפול בילדים, טיפול דיאדי והדרכות הורים), במשרד החינוך (טיפול במתבגרים), הנחיית תרפיה בתנועה קבוצתית לנערות במסגרת "הבית החם" וכעובדת סוציאלית עם בני נוער בסיכון.


מנחה סדנאות תנועה לנשים ונערות, לצוותים טיפוליים ולצוותים בכלל.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של סתיו קורן שבת, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי סתיו קורן שבת ובאחריותו/ה.