לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נוי שפי בריטמן

נוי שפי בריטמן

נוי שפי בריטמן

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-140280

כמה מילים על... נוי שפי בריטמן, פסיכולוגית קלינית- חינוכית מומחית, עוסקת בטיפול פסיכולוגי פרטני ודיאדי בילדים, מתבגרים ומבוגרים. תחומי התמחות: בעלת ניסיון עשיר בטיפול בקשיים רגשיים והתנהגותיים בקרב ילדים ומתבגרים.... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נוי שפי בריטמן

אודות נוי שפי בריטמן

כמה מילים על... נוי שפי בריטמן, פסיכולוגית קלינית- חינוכית מומחית, עוסקת בטיפול פסיכולוגי פרטני ודיאדי בילדים, מתבגרים ומבוגרים.

תחומי התמחות: בעלת ניסיון עשיר בטיפול בקשיים רגשיים והתנהגותיים בקרב ילדים ומתבגרים. וכן, מטפלת במבוגרים ומתבגרים המתמודדים עם קשיים רגשיים מגוונים בתחומי חיים שונים. 

קצת יותר אודותיי: שלום, שמי נוי שפי בריטמן, אני פסיכולוגית קלינית- חינוכית מומחית. אני מקבלת בקליניקה במרכז הכרמל בחיפה וביוקנעם עילית. במסגרת עבודתי אני עוסקת בטיפול פרטני ודיאדי בילדים, וכן בטיפול במתבגרים ומבוגרים. הגישה הטיפולית המאפיינת את עבודתי היא גישה פסיכו-דינמית לצד אינטגרציה עם כלים טיפוליים נוספים בהתאם למטופל וצרכיו.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נוי שפי בריטמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נוי שפי בריטמן ובאחריותו/ה.