לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שחר בורוכוב

שחר בורוכוב

שחר בורוכוב

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-147407

אודות שחר בורוכוב בקצרה:

פסיכולוגית בהתמחות רפואית, מקבלת בגבעת ברנר. מטפלת במעברי ומשברי חיים, טיפולי פוריות, לידות שקטות. מחלות לב ומחלות אונקולוגיות. מחלות כרוניות והפרעות כאב. עושה גם ביקורי בית ברחובות והסביבה. בעלת תואר שני...

פניה אל שחר בורוכוב

אודות שחר בורוכוב

פסיכולוגית בהתמחות רפואית, מקבלת בגבעת ברנר. מטפלת במעברי ומשברי חיים, טיפולי פוריות, לידות שקטות. מחלות לב ומחלות אונקולוגיות.

מחלות כרוניות והפרעות כאב.

עושה גם ביקורי בית ברחובות והסביבה.

בעלת תואר שני בפסיכולוגיה רפואית של המכללה האקדמית ת"א-יפו. בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת בן גוריון.

פסיכולוגית בחטיבה הקרדיולוגית בבית חולים קפלן, פסיכולוגית במכון IVF בבית חולים קפלן. בעבר פסיכולוגית במכון אונוקלוגי בקפלן.

בעלת ניסיון עם חולים המתמודדים עם מחלות אונקולוגיות; מחלות לב; טיפולי פוריות; אובדנים ואבל מורכב, לידות שקטות; מעברי ומשברי חיים; ליווי משפחות של חולים המתמודדים עם מחלה אקוטית/כרונית; ליווי צוות רפואי המתמודד בעצמו עם מצבים רפואיים מורכבים. 

כמו כן מלווה גם במחלות כרוניות, כאב, מצבי טראומה כתוצאה ממצבים רפואיים, הורים לפגים. מעברי ומשברי חיים: אובדנים, יציאה לפנסיה ומשברים אחרים.

מלווה בכל שלבי המחלה: אבחון, התמודדות עם המחלה בזמן אמת, הכנה לפרוצדורות רפואיות וניתוחים, ליווי ברימיסיה של המחלה ובזמן ולאחר התאוששות מהאירוע האקוטי של המחלה.

מטפלת בגישה אינטגרטיבית המערבת חשיבה דינאמית עם כלים קוגנטייבים-התנהגותיים, מחויבות וקבלה ומיינדפולנס, דמיון מודרך, גישות עדכניות המוכוונת אבל ואובדן, גישות נרטיביות, רוחניות ואקזיסטנציאליסטיות - מוכנוות משמעות.

לעיתים אדם המתמודד עם מחלה או בני משפחתו חווה מצוקה נוכח המחלה (אולי חרדה, אולי דיכאון, אולי אובדן תפקוד וערך עצמי ועוד), אשר יכולה להשפיע על אספקטים נוספים בחייו. אדם כזה יוכל להינות מטיפול קצר וממוקד הבעיה שלו והשפעותיה, או מטיפול ארוך יותר ומעמיק. לעיתים המחלה היא הזדמנות לגעת בחלקים מהעבר שאולי צפים כעת בעקבות המחלה. אני מאמינה בבחירה משותפת של מטרת הטיפול ובגמישות לפי הצרכים של הפונה. 

הטיפול הפסיכולוגי הרפואי מוכוון ללוות בשלבי המחלה השונים ולהתאים עצמו להתמודדות העכשווית של המטופל ומשפחתו. הליווי בזמן קבלת האבחנה יהיה שונה מליווי בשלבי רמיסיה למשל. לעיתים נדרשת הכנה לפרוצדורה מורכבת ומאיימת, ולעיתים התארגנות לקראת תקופת טיפולים שעלולה להיות קשה. לאחר ניתוחים עלולה לצוף חרדה מאיימת המשפיעה על המתמודד ובני ביתו, ואשר נורא מבלבלת.
התמודדות עם מחלה גופנית עלולה לגרום לבלבול בין תחושות שהן גופניות לבין תחושות חרדה המתבטאות בגוף.

אם את/ה או מישהו בסביבתך חש מצוקה וירידה בתפקוד נוכח מחלה ,מצב בריאותי או משבר חיים, את/ה מוזמן/נת ליצור איתי קשר וביחד נתאים תוכנית טיפולית המתאימה לצרכיך. שחר בורוכוב - 0506351043

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שחר בורוכוב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שחר בורוכוב ובאחריותו/ה.