לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
זאביק אלישע נוימן

זאביק אלישע נוימן

זאביק אלישע נוימן

מוסמך (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומת
מספר ת.ז: 00000-5070

אודות זאביק אלישע נוימן בקצרה:

מטפל במוסיקה, מוסמך התואר השני (M.A) מאוניברסיטת בר אילן, פסיכותרפיסט פסיכודינמי, בוגר החוג לפסיכולוגיה, באוניברסיטת חיפה.לימודי EMDR במכון EMDR ישראל,  תואר ראשון בחינוך מוסיקלי וחינוך מיוחד מגן עד י"ב...

פניה אל זאביק אלישע נוימן

אודות זאביק אלישע נוימן

מטפל במוסיקה, מוסמך התואר השני (M.A) מאוניברסיטת בר אילן, פסיכותרפיסט פסיכודינמי, בוגר החוג לפסיכולוגיה, באוניברסיטת חיפה.לימודי EMDR במכון EMDR ישראל,  תואר ראשון בחינוך מוסיקלי וחינוך מיוחד מגן עד י"ב (B.Ed), במכללת לוינסקי לחינוך, במסלול המצוינות בשילוב תעודת הוראה מטעם משרד החינוך. מוסיקאי יוצר, למד בבית ספר רימון למוסיקה וג'אז, מנגן בפסנתר, שר, מתופף ומאלתר.

מטפל בקבוצות ובאופן פרטני בבית חולים לב השרון, בפרדסיה ובמרכז שיקום אילנית, בפרדס חנה, עם מטופלים בוגרים מבריאות הנפש. כמו כן מטפל בקליניקה נעימה באיזור הגליל התחתון עם מבוגרים ונוער.

המוסיקה מלווה את נפשו של האדם עוד משחר היותו עובר, השומע את פעימות הלב של אימו, בקצב קבוע ומשתנה. הקולות, הצלילים, השפה והמוסיקה, מלווים אותנו לאורך כל החיים ועמם החוויות והרגשות הנלווים אליהם. מחקרים בתחום קליטת המוסיקה במוחנו, מראים כי אין מרכז אחד לקליטת המוסיקה, כי אם רשת נרחבת של איזורים בכל רחבי המוח. לכן כוחה של המוסיקה ככלי טיפולי הינה חזקה ומשמעותית, עוקפת הגנות, נוגעת ברגש, עוזרת לתקשורת, מחברת, מעמיקה ומקרבת, מטלטלת ובונה ובשילוב הקשר הטיפולי, ניתן לעבור תהליכים דינאמיים משמעותיים והתפתחות אישית.

זאביק

0523729178

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של זאביק אלישע נוימן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי זאביק אלישע נוימן ובאחריותו/ה.