לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רות פרדניק

רות פרדניק

רות פרדניק

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-7201

אודות רות פרדניק בקצרה:

רות פרדניק היא פסיכולוגית מומחית המנהלת מרכז לטיפול בילדים עם אילמות סלקטיבית, חרדה וביישנות יתר ועבדה שנים רבות בשירות הפסיכולוגי בעיריית ירושלים. רות פרדניק פיתחה גישה טיפולית חדשנית בילדים עם א"ס. הגישה...

פניה אל רות פרדניק

רות פרדניק השיבה ל 29% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

דוברת עברית.

אודות רות פרדניק

רות פרדניק היא פסיכולוגית מומחית המנהלת מרכז לטיפול בילדים עם אילמות סלקטיבית, חרדה וביישנות יתר ועבדה שנים רבות בשירות הפסיכולוגי בעיריית ירושלים.

רות פרדניק פיתחה גישה טיפולית חדשנית בילדים עם א"ס. הגישה גובשה במשך עשרים שנה, באמצעות ליווי של אלפי ילדים עם א"ס. היא הוציאה לאור מאמרים על א"ס ודו-לשוניות, וספר על אילמות סלקטיבית באנגלית: The Selective Mutism Treatment Manual: Still Waters run Deep

רות כתבה את הספר הראשון בעברית לטיפול באילמות סלקטיבית יחד עם פרופ' יואל אליצור ראש החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטה העברית: אילמות סלקטיבית: מדריך להורים, מורים ומטפלים.  הטיפול הוא התנהגותי-קוגניטיבי המיועד להיות קצר טווח. הוא יעיל ונעים, ומתייחס להורים, לצוות בית הספר או הגן ולילד כאל שותפים פעילים שווים. הטיפול מקיף את כל מסגרות חיי הילד (בית הספר, הבית ועוד) ומכוון לחזק את התנהגותו האופטימלית של הילד בבית, להרחיבה, וליישמה בכל שאר המסגרות.

 לרוב כאשר ילד מתגבר על א"ס הוא מקבל זריקת ביטחון עצמי ותחושה של יכולת; הוא יותר פתוח למה שיש לחברה להציע - הוא פורס כנפיים חברתיים, ורמת החרדה שלו יורדת. פרדניק היא מרצה מבוקשת בארץ ובעולם, ומעבירה סדנאות עבור הורים, צוותים חינוכיים ומטפלים.

www.selectivemutism.co.il

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רות פרדניק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רות פרדניק ובאחריותו/ה.