לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רותם רגב

רותם רגב

רותם רגב

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-127726

שמי רותם רגב, ואני פסיכולוגית חינוכית מומחית ומתמחה בפסיכולוגיה קלינית אני מטפלת במבוגרים, נוער וילדים, הפונים בעקבות קשת רחבה של סיבות. לעיתים ארוע עכשיוי מציף קשיים רגשיים איתם מתקשה האדם להתמודד לבדו, בעוד... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רותם רגב

רותם רגב עוסקת באבחון פסיכודידקטי.

דוברת עברית.

אודות רותם רגב

שמי רותם רגב, ואני פסיכולוגית חינוכית מומחית ומתמחה בפסיכולוגיה קלינית

אני מטפלת במבוגרים, נוער וילדים, הפונים בעקבות קשת רחבה של סיבות. לעיתים ארוע עכשיוי מציף קשיים רגשיים איתם מתקשה האדם להתמודד לבדו, בעוד שפעמים אחרות ישנה חווית קושי הנמשכת שנים.

בקליניקה אני מטפלת במטופלים הסובלים מדיכאון, חרדות, בעיות ביחסים בינאישיים, קשיים בויסות רגשי, דיספוריה מגדרית, הפרעות אישיות, בטחון עצמי נמוך, תלותיות, קשיים בגיבוש זהות עצמית ועוד.

בנוסף, אני עורכת הדרכות הורים שנועדות לעזור להורים להתמודד באופן יעיל יותר בקשיים שעולים בהורות בין אם באופן ישיר מקשייו של ילד אחד או יותר, ובין אם קושי שעולה ממערכת היחסים בין ההורים והילדים.  


 

בוגרת תואר שני בהצטיינות באוניברסיטה העברית בירושלים, במסלול לפסיכולוגיה קלינית.

 

הגישה הטיפולית שלי היא פסיכודנמית בעיקרה, אך אני משתמשת גם בכלים קוגנטיבים התנהגותיים (טיפולי CBT), ובגישה דיאלקטית התנהגותית (DBT) בהתאם לצורך. 

ניתן להכנס לאתר שלי: rotem-psych.com

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רותם רגב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רותם רגב ובאחריותו/ה.