לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שולמית רוטברג

שולמית רוטברג

שולמית רוטברג

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-158877

פסיכולוגית שיקומית לאחר התמחות. מטפלת במבוגרים, מבוגרים צעירים ובגיל השלישי ובעלת ניסיון בהתמודדות עם מחלות כרוניות, פגיעות מוחיות, אבל ואובדן, דיכאון, חרדה, נפגעי מערכות יחסים מתעללות, משברי חיים, טראומה ופוסט... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל שולמית רוטברג

אודות שולמית רוטברג

פסיכולוגית שיקומית לאחר התמחות. מטפלת במבוגרים, מבוגרים צעירים ובגיל השלישי ובעלת ניסיון בהתמודדות עם מחלות כרוניות, פגיעות מוחיות, אבל ואובדן, דיכאון, חרדה, נפגעי מערכות יחסים מתעללות, משברי חיים, טראומה ופוסט טראומה. מאמינה בחיבור הגוף-נפש וביכולת של טיפול נפשי להקל על התמודדות עם משברי החיים ולשפר איכות חיים ורווחה נפשית. 

אני מטפלת בגישה שיקומית אינטגרטיבית ומשלבת טיפול דינאמי וגישות טיפוליות שונות: טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT), קשיבות (מיינדפולנס) ו-EMDR, לפי הצורך וההתאמה לאדם. 

כיום אני פסיכולוגית במכון לשיקום ומניעת מחלות לב באיכילוב ובתכנית השיקום האונקולוגי באיכילוב, מטפלת פרטנית וקבוצתית. בעבר צברתי ניסיון במכון הלאומי לשיקום נוירופסיכולוגי בשיקום פגיעות מוחיות ובשיקום מחלימים מסרטן.

 מקבלת בקליניקה נגישה עם מעלית במרכז תל אביב (ליד מגדל שלום).

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שולמית רוטברג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שולמית רוטברג ובאחריותו/ה.