לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רוני שפיצר

רוני שפיצר

רוני שפיצר

פסיכולוגית שיקומית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-142040

פסיכולוגית שיקומית מומחית, מספר רישוי 27-142040. בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה שיקומית מאוניברסיטת אריאל, בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת רייכמן ובעלת תעודת הכשרה בתרפיית .EMDR  עבדתי בבית החולים השיקומי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רוני שפיצר

אודות רוני שפיצר

פסיכולוגית שיקומית מומחית, מספר רישוי 27-142040. בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה שיקומית מאוניברסיטת אריאל, בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה מאוניברסיטת רייכמן ובעלת תעודת הכשרה בתרפיית .EMDR 

עבדתי בבית החולים השיקומי 'בית לוינשטיין' שם צברתי ניסיון רב בטיפול באנשים המתמודדים עם מצב רפואי מורכב; מחלות כרוניות, פגיעות אורתופדיות, אירועים מוחייםנכויות ומוגבלויות פיזיות. בנוסף, עבדתי במחלקת יולדות ובמרפאת היריון בסיכון בבית חולים 'שיבא' תל השומר וכן במכון פרטי 'בנפשך' המתמקד בטיפול בנשיםשם צברתי ניסיון בטיפול סביב הנושאים של עיבוד לידה, דיכאון לאחר לידה, הורות במשבר ופוריותמתמחה בטיפול במצבי משבר, חרדה, דיכאון, פוסט-טראומה ותהליכי אבל ואובדן.

אני מטפלת בגישה אינטגרטיבית, תוך התבוננות דינמית ושילוב של (טיפול קוגניטיבי-התנהגותי) CBT ותרפיית EMDR לפי הצורך. כיום אני עובדת במכון 'בנפשך' ובקליניקה פרטית בכפר סבא.

אני מאמינה שטיפול פסיכולוגי מהווה יצירה משותפת של המטופל והמטפלת. עם כל מטופל נוצר קשר טיפולי ייחודי בדרכו, המאפשר פגישה בה שנינו נוכחים. הטיפול מייצר הזדמנות מוגנת בה ניתן לחשוב את העבר, לחיות את ההווה ולחלום את העתיד. דוד גרוסמן כתב בספרו חיבוק: “כולם קצת לבדם, אבל הם גם ביחד. הם גם לבדם וגם ביחד“, זהו הקסם בטיפול פסיכולוגי בעיניי. היכולת להיות קצת ביחד וקצת לבד, עם תחושת ביטחון ותמיכה לצד ביסוס של תחושת אחריות ויכולת להשתנות ולשנות בזכות הכרה בכוחות הפנימיים שלנו.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רוני שפיצר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רוני שפיצר ובאחריותו/ה.