לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דור טרצ'יני

דור טרצ'יני

דור טרצ'יני

פסיכולוג רפואי מומחה, בהסכמה להדרכה

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-126011

פסיכולוג רפואי מומחה, פסיכו-אונקולוג ופסיכו-אלרגולוג מומחה בטיפול באנשים המתמודדים עם מחלות ופגיעות אחרות באורח החיים. שמי דור, פסיכולוג רפואי כיום פסיכולוג אחראי במכון האונקולוגי בביה"ח מאיר, וכן מקבל... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל דור טרצ'יני

אודות דור טרצ'יני

פסיכולוג רפואי מומחה, פסיכו-אונקולוג ופסיכו-אלרגולוג

מומחה בטיפול באנשים המתמודדים עם מחלות ופגיעות אחרות באורח החיים.

שמי דור, פסיכולוג רפואי

כיום פסיכולוג אחראי במכון האונקולוגי בביה"ח מאיר, וכן מקבל בקליניקה פרטית במרכז הרצליה.

מצב רפואי, מחלה או פציעה, לעתים יובילו למחשבות ופחדים, אשר מטרידים ומפריעים לתפקוד. מחשבות ופחדים אלו נוגעים למספר היבטים, כגון כאבים, התמודדות עם טיפולים ותופעות הלוואי, חוסר וודאות, אובדן השליטה, תחושת בדידות, עיסוק בסוף החיים, אובדן כושר העבודה ועוד.

מטופלים רבים חשים בדידות בעקבות מחלה מסכנת חיים או פציעה. חלקם חשים שהסביבה מתרחקת מהם. אחרים, ינסו הם לשמור על מרחק רגשי ממשפחתם, על מנת לשמור עליהם מאותם מחשבות ופחדים עמם הם מתמודדים. כך או כך, רבים נותרים להתמודד לבד עם הסערה אשר עוברת עליהם.

מחלה מסכנת חיים, פציעה, או אירוע טראומטי אחר, תמיד מתוארים כאירועים לא מתוכננים, מפתיעים, אשר תפסו את האדם לא מוכן. זה אף פעם לא הזמן המתאים לכך. הם יוצרים כאוס, פוגעים בתפקוד, ויוצרים הרבה בלבול וחרדה. מצב הרוח משתנה, עולה ויורד, ולעתים התקווה והאופטימיות נעלמים ותחושת הייאוש גוברת.
גם לאחר ההחלמה, מטופלים רבים מביעים חשש שמא המחלה תחזור או הפציעה תפגע בתפקוד. המחשבות מציפות, ומקשות על החזרה לשגרה, לחיים של 'לפני' ול'איך שהייתי קודם'.

בנוסף למטופלים, גם בני המשפחה מתמודדים עם המשבר של בן\בת הזוג, ההורה או הילד. הם חשים כי הטיפול שואב לרוב את הכוחות והם נותרים קרועים בין הקרוב אשר מתמודד כרגע עם הטיפולים בו, לבין החיים הנמשכים. זוהי תקופה לחוצה, רצופה בעליות ומורדות.

עובדי בריאות, פרסונל, אשר מטפלים ומתמודדים באופן יום יומי עם מטופלים רבים, לעתים חווים שחיקה, לחץ, קשיי שינה, ירידה במצב הרוח וחוסר סבלנות המוביל להתפרצויות בלתי מוסברות. גם הם, בדומה לחולים עצמם, מנסים לשמור על בני משפחתם וחבריהם מהקושי הרצוף שבעבודה עם חולים.

אם את\ה או מישהו בסביבתך חש ירידה בתפקוד עקב קשיים רגשיים אלו או אחרים, ומחליט לטפל בהם, ניתן ליצור עמי קשר ולתכנן תוכנית טיפול. קליניקה בהרצליה, ביקורי בית באזור השרון   \   050-8672227   \   Email:    dortipul@gmail.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דור טרצ'יני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דור טרצ'יני ובאחריותו/ה.