לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
חן שוכן

חן שוכן

חן שוכן

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-145660

פסיכולוגית קלינית בסיום ההתמחות, מטפלת בקליניקה פרטית בקריית אונו. דוגלת בגישה דינאמית ואינטגרטיבית המשלבת כלים של CBT וACT , בהתאמה לצרכי המטופל. בעלת ניסיון קליני בטיפול בילדים, מתבגרים, הדרכות הורים ומבוגרים. עוסקת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל חן שוכן

אודות חן שוכן

פסיכולוגית קלינית בסיום ההתמחות, מטפלת בקליניקה פרטית בקריית אונו.

דוגלת בגישה דינאמית ואינטגרטיבית המשלבת כלים של CBT וACT , בהתאמה לצרכי המטופל. בעלת ניסיון קליני בטיפול בילדים, מתבגרים, הדרכות הורים ומבוגרים.

עוסקת בטיפול במצבי דיכאון, חרדה, משברי חיים, טיפול בהורות, הפרעות אובססיביות-קומפולסיביות, קשיים חברתיים, קשיים זוגיים ומשפחתיים, העצמה אישית ועבודה עם הקהילה הגאה.

בוגרת תואר ראשון (B.A) בפסיכולוגיה ופילוסופיה ותואר שני (M.A) בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בן גוריון. כיום דוקטורנטית בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בן גוריון, חוקרת יחסי אדם-סביבה בדגש על ההשפעות של חשיפה לטבע על הרווחה הנפשית.

במסגרת ההתמחות הקלינית טיפלתי במרפאת ילדים ונוער בקופ"ח 'מכבי' ובמחלקת 'טיפול יום לילדים ונוער' בביה"ח 'גהה'.

אני מאמינה שטיפול הוא מסע משותף המבוסס על שיח פתוח אשר נועד להביא לשינוי בעזרת היכרות עמוקה ואינטימית עם עצמנו. המטפל והמטופל עובדים יחד בכדי לסייע למטופל להרחיב את החופש הפנימי, לייצר ולממש שינויים ומטרות. כמו כן אני רואה חשיבות גדולה בהקשבה ליחסי גוף-נפש כחלק מתפיסה הוליסטית של המטופל.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של חן שוכן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי חן שוכן ובאחריותו/ה.