לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הילה שניר

הילה שניר

הילה שניר

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 35263

שמי הילה שניר, עובדת סוציאלית (MSW), מנחת קבוצות מוסמכת ומתמחה בפסיכותרפיה פסיכואנלית במרכז ויניקוט בישראל. מטפלת במבוגרים במרכז לתחלואה כפולה הנותן מענה לאנשים המתמודדים עם התמכרות לחומרים והפרעות נפשית. בעלת ניסיון... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל הילה שניר

אודות הילה שניר

שמי הילה שניר, עובדת סוציאלית (MSW), מנחת קבוצות מוסמכת ומתמחה בפסיכותרפיה פסיכואנלית במרכז ויניקוט בישראל. מטפלת במבוגרים במרכז לתחלואה כפולה הנותן מענה לאנשים המתמודדים עם התמכרות לחומרים והפרעות נפשית. בעלת ניסיון בעבודה עם משברי חיים, דיכאון, חרדה, קשיים בקשרים בין אישיים, התמודדות עם אבל ואובדן והתמכרות. בעלת עניין והיכרות בסוגיות טיפוליות הקשורות לחיי קהילה.  

מאמינה שהתהליך הטיפולי הוא הזדמנות להתפתחות והרחבת אופקים פנימיים. המעשה הטיפולי הוא אישי וייחודי ובו ניתנת האפשרות לאדם להתקרב וללמוד את אופן התנהלותו בעולם.

בקליניקה שלי בראשון לציון מציעה טיפול בגישה פסיכודינאמית, המאפשרת הבנה של תהליכים נפשיים עמוקים. מוזמנים.ות לפנות אלי בטלפון 050-9717797.

השכלה אקדמית

תואר ראשון במדעי ההתנהגות, מכללת פרס.

תואר שני בעבודה סוציאלית (MSW) בהצטיינות, אוניברסיטת בר-אילן.

מנחת קבוצות מוסמכת בתוכנית הדו שנתית להכשרת מנחי קבוצות, אוניברסיטת תל אביב.  

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הילה שניר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הילה שניר ובאחריותו/ה.