לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיכל לוסקי

מיכל לוסקי

מיכל לוסקי

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-130285

אודות מיכל לוסקי בקצרה:

שמי מיכל לוסקי, פסיכולוגית, בעלת תואר M.A בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת בר אילן. אני עובדת עם מבוגרים ובוגרים צעירים המתמודדים עם מגוון קשיים רגשיים, משברי חיים, קושי ביצירה ובשימור קשרים זוגיים וחברתיים,...

פניה אל מיכל לוסקי

דוברת עברית.

אודות מיכל לוסקי

שמי מיכל לוסקי, פסיכולוגית, בעלת תואר M.A בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת בר אילן.

אני עובדת עם מבוגרים ובוגרים צעירים המתמודדים עם מגוון קשיים רגשיים, משברי חיים, קושי ביצירה ובשימור קשרים זוגיים וחברתיים, שאלות הנוגעות לדימוי עצמי, לזהות אישית ומקצועית, הפרעות דיכאון, חרדה, הפרעות אכילה ועוד. 

אני מטפלת בגישה פסיכודינאמית ומאמינה בטיפול המותאם באופן אישי לצרכי המטופל ולדרכו.

הכשרה

את לימודי התואר השני בפסיכולוגיה קלינית סיימתי באוניברסיטת בר אילן.
את הניסיון בטיפול קליני ובאבחון פסיכודיאגנוסטי, רכשתי תחילה בקליניקה של המחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר אילן ובמרפאת בית החולים הפסיכיאטרי "שלוותה". בהמשך התמחיתי בשרותי הייעוץ הקליני לסטודנט שבאוניברסיטת חיפה. 
בנוסף, במסגרת עבודתי בשירות הפסיכולוגי החינוכי בפרדס חנה - כרכור, ייעצתי להורים ולצוותים חינוכיים, לקחתי חלק בוועדות וערכתי אבחונים לילדים ובני נוער.
כיום אני מטפלת בקליניקה פרטית בכפר ויתקין, במחלקה להפרעות אכילה במרכז הרפואי "שיבא" תל השומר, ובשרותי הייעוץ הקליני שבאוניברסיטת חיפה.

אשמח להיפגש, גם אם להתייעצות, או לתחילת טיפול.

מספר הטלפון שלי הוא: 054-4826089.

מיכל

 
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיכל לוסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיכל לוסקי ובאחריותו/ה.