לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
סתיו שמואלי

סתיו שמואלי

סתיו שמואלי

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-146700

פסיכולוגית בהתמחות קלינית, קליניקה פרטית בקמפוס רופין (עמק חפר), מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים. בעלת תואר שני (M.A) בפסיכולוגיה קלינית וחינוכית מהאוניברסיטה העברית.  בעבודתי אני מטפלת במבוגרים, נוער וילדים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל סתיו שמואלי

אודות סתיו שמואלי

פסיכולוגית בהתמחות קלינית, קליניקה פרטית בקמפוס רופין (עמק חפר), מטפלת במבוגרים, מתבגרים וילדים. בעלת תואר שני (M.A) בפסיכולוגיה קלינית וחינוכית מהאוניברסיטה העברית. 

בעבודתי אני מטפלת במבוגרים, נוער וילדים המתמודדים עם מגוון רב של מצבים וקשיים- חרדה, דיכאון, אבל ואובדן, טראומה, דימוי עצמי, תחושת תקיעות וחוסר מימוש, קשיים ביצירת מערכות יחסים זוגיות וחברתיות, ועוד. בעבודה עם ילדים ונוער אני משלבת גם ליווי והדרכת הורים.

את הניסיון המקצועי שלי רכשתי בעבודתי בשירות הפסיכולוגי של האוניברסיטה העברית, וכן בעבודה עם ילדים והורים בבתי ספר, בפנימיות, במעונות התקשורת של "עזר מציון" ובאלו"ט.

הבחירה לפנות לטיפול היא בחירה אמיצה ולא מובנת מאליה. לא תמיד פשוט לחשוף את העולם הפנימי, הרגשות, הצרכים, המשאלות והמצוקות, בפני אדם אחר.
לכן בתהליך הטיפול חשוב לי להקשיב לצרכים הייחודיים ולקצב המתאים לכל מטופל ומטופלת.
אני מאמינה שטיפול הוא תהליך שבו ניתן לצמוח ולהתפתח, לגעת בכאב וגם להתחבר לכוחות, ולהביא להקלה במצוקה איתה האדם פונה.

אם אתם מרגישים מצוקה או קושי ומעוניינים בעזרה, אתם מוזמנים להתקשר אלי- 054-2403222

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של סתיו שמואלי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי סתיו שמואלי ובאחריותו/ה.