לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יהלומית (יהלי) סימיונוביץ'

יהלומית (יהלי) סימיונוביץ'

יהלומית (יהלי) סימיונוביץ'

מטפלת משפחתית וזוגית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 32680
מטפלת משפחתית וזוגית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 6544

אודות יהלומית (יהלי) סימיונוביץ' בקצרה:

עובדת סוציאלית קלינית (M.SW), מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת. מנחת קבוצות בשיטת "תקשורת מקרבת" ומורה לפלדנקרייז.   מתמחה בטיפול בהורים לילדים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים. מאמינה במתן מקום מכבד וקשוב...

פניה אל יהלומית (יהלי) סימיונוביץ'

אודות יהלומית (יהלי) סימיונוביץ'

עובדת סוציאלית קלינית (M.SW), מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת. מנחת קבוצות בשיטת "תקשורת מקרבת" ומורה לפלדנקרייז. 

 מתמחה בטיפול בהורים לילדים עם קשיים רגשיים והתנהגותיים. מאמינה במתן מקום מכבד וקשוב לצרכי ההורים בד בבד עם צרכי הילד. הטיפול מסייע במציאת דרכים יעילות לתקשר עם הילדים באופן מרגיע ומאפשר להם להיפתח ולשתף פעולה. בעלת ניסיון רב בעבודה עם הורים וילדים.

במהלך שנות עבודתי, התמחיתי בטיפול פרטני, זוגי ומשפחתי.
משפחות פונות אלי בגלל מגוון קשיים של הורים וילדיהם - בעיות התנהגות, קשיים חברתיים ובעיות רגשיות. אני מאמינה שההורים הם האנשים החשובים ביותר בחיי ילדיהם וימשיכו להיות שם לאחר סיום הטיפול. מתוך הבנה זו, בטיפול בילדים, להורים יש חלק מרכזי וחשוב.
בטיפול המשפחתי, אנו רואים כי ילדים (וגם הוריהם) נוטים להתנהל על פי דפוסים העוברים אליהם מהדורות הקודמים, לרוב באופן לא מודע. חלק מהטיפול הוא לזהות את הדפוסים האלו ואת הדינמיקה המשפחתית שנוצרת בעקבותיהם ולסייע לכל בני המשפחה להשתחרר מדפוסים שאינם מיטיבים איתם וליצור מערכת יחסים תומכת ומתגמלת ואוירה הרמונית יותר בבית. לשם כך אני משלבת בטיפול כלים שונים מעולמות תוכן רחבים ובהם גישות מעולם הפסיכותרפיה, הטיפול המשפחתי, הקונסטלציה המשפחתית, מיינדפולנס ועוד. מטרת הטיפול היא לסייע לכם להפוך את הקשיים להזדמנות לצמיחה ולהעמקת הקשרים בין בני המשפחה ולייצר מרחב תומך המאפשר לכל אחד מבני המשפחה למלא את צרכיו.

כל זוג מייצר זוגיות ייחודית משלו. בטיפול הזוגי ניתן לגלות אילו חלקים בזוגיות הם מפרים ומיטיבים ומה טיב ומקור הקשיים והאתגרים שבני הזוג חווים. תוך שילוב בין תפיסת הטיפול המשפחתי לתפיסה הפסיכודינאמית אני מאפשרת לזוגות להתבונן ביחסי הגומלין במשפחה ובהעברות של דפוסים מדורות קודמים. בתהליך הטיפול נוצרת הבנה מעמיקה של מערכת היחסים הזוגית ושל הקשיים שעולים בה. שילוב של כלים מעשיים כמו שיטת אימגו ותקשורת מקרבת בטיפול מאפשר למטופלים שלי שיפור התקשורת, הבנה וקבלה הדדית עמוקה.

הטיפול הפרטני עם מבוגרים ומתבגרים מאפשר מרחב מקבל ובטוח בו ניתן להביא לידי ביטוי את הקשיים איתם מתמודד המטופל ולבטא את משאלות הלב. אני משלבת בין ההבנה התוך נפשית להבנת המערכת בה נמצא האדם - משפחה, סביבה מקצועית וחברתית והשתלבות האדם בה. השילוב הזה מסייע למטופל להתחבר לצרכים העמוקים שלו ולהשתחרר מהמחסומים המגבילים אותו.

בנוסף, בהכשרתי אני מורה לפלדנקרייז - תחום העוסק בפיתוח מודעות דרך תנועת הגוף וסיוע להגדלת חופש התנועה של הגוף ושחרור מפגיעות וכאבים פיסיים. במהלך עבודתי נוכחתי לדעת שבמקרים רבים כאבים נוצרים ע"י מנגנוני הגנה של הגוף ומקורם בטראומות נפשיות. לפיכך, במידת הצורך אני מחברת בין העבודה הרגשית לעבודה גופנית קשובה ועדינה המסייעת למטופלים להשתחרר מכאבים ומגבלות גופניות שמקורם נפשי.

השכלה:

בעלת תארים ראשון (B.Sc) ושני (M.Sc) מהטכניון בהנדסת מערכות מידע.
בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית (M.SW) בהצטיינות מאוניברסיטת חיפה, עם התמחות בטיפול משפחתי
בוגרת קורס שנתי למטפלים ב"משבר טראומה ואובדן של ילדים, מתבגרים ומשפחותיהם", מטעם ביה"ס המרכזי לעו"ס
בוגרת קורסי מבוא ועבודה פרטנית בקונסטלאציה משפחתית, בהנחיית שרון קמחי
בוגרת קורס "מלווי צמיחה" עפ"י גישת "הורות כמעשה ניסים" בהנחיית שי אור
בוגרת קורס מנחי קבוצות בגישת "תקשורת לא אלימה", עפ"י ד"ר מרשאל רוזנברג
בוגרת קורס "תרפיה בטבע" למטפלים מטעם מכון שילוב ומרכז "טבע ומהות"
בוגרת קורס מורים לפלדנקרייז, בהנחיית ד"ר אילת אלמגור וענת קריבין

נסיון עשיר בעבודה טיפולית:
במרכז הורים ילדים בחיפה - טיפולים משפחתיים, דיאדיים (הורה-ילד), טיפולים פרטניים לילדים וכן הדרכת הורים
בנתיבים להורות בנשר - טיפולים משפחתיים, דיאדיים ופרטניים לילדים וכן הדרכת הורים
בפנימייה מטעם "חסות הנוער" עם בני נוער עוברי חוק - טיפול רגשי פרטני למתבגרים וכן התערבויות משפחתיות
בתחנה לטיפול משפחתי בחיפה במהלך ההתמחות בטיפול משפחתי וזוגי - טיפולים משפחתיים, זוגיים והדרכת הורים

במרכז הקליני הבינתחומי בחיפה במהלך ההתמחות בפסיכותרפיה פסיכואנליטית - טיפולים נפשיים פרטניים ודיאדיים

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יהלומית (יהלי) סימיונוביץ', ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יהלומית (יהלי) סימיונוביץ' ובאחריותו/ה.