לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מאיה גלוטמן

מאיה גלוטמן

מאיה גלוטמן

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-122957

פסיכולוגית קלינית מומחית, עובדת בזום. אני עובדת עם מגוון רחב של קשיים פסיכולוגים והתמודדות עם אירועי חיים, בין היתר חרדה (כללית וחברתית), דיכאון, הימנעות, קונפליקטים משפחתיים, טראומה, הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מאיה גלוטמן

מאיה גלוטמן השיבה ל 50% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות מאיה גלוטמן

פסיכולוגית קלינית מומחית, עובדת בזום. אני עובדת עם מגוון רחב של קשיים פסיכולוגים והתמודדות עם אירועי חיים, בין היתר חרדה (כללית וחברתית), דיכאון, הימנעות, קונפליקטים משפחתיים, טראומה, הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית, קשיי הסתגלות, וקשיים באיזון בין עבודה וחיים. בנוסף, יש לי ניסיון ואהבה לעבודה עם תרמילאים, נוודים דיגיטאליים, משפחות מטיילות ואנשים ברילוקיישן, עם האתגרים והמשברים הייחודים האופייניים למצבים אלו.

העמדה הטיפולית שלי היא חמה, מאפשרת ואינטגרטיבית. אני מאמינה שעל מנת לאפשר צמיחה נפשית, יש צורך במרחב ומערכת יחסים בטוחה. טיפול נפשי הוא תהליך לפיתוח והגדלת הגמישות והחופש הפנימי, במקביל למציאת דרכים לשינוי המציאות החיצונית כך שתתמוך ותקל על השינויים הפנימיים. הגישה הטיפולית שלי משלבת טיפול דינאמי, קוגניטיבי-התנהגותי וטיפול בקבלה ומחוייבות. אני מטפלת בEMDR בטראומה אקוטית ומורכבת. בנוסף לאלו, כבעלת הכשרה וניסיון בפסיכותרפיה בתאטרון פלייבק, אני עושה שימוש בעבודתי בחשיבה מטאפורית ובטכניקות מתחום הטיפול ביצירה והבעה. כל טיפול מותאם כמובן לצרכיו ואופיו של המטופל, ומשתנה לאורך העבודה המשותפת בהתאם לצרכים.

אני מרצה ומעבירה סדנאות בנוגע להתמודדות עם חרדה חברתית, דחיינות, חרדת בחינות, הורות לילדים עם חרדה, תרמילאות ונוודות במבט פסיכולוגי, ועוד

בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד באוניברסיטת תל אביב, ובעלת הכשרה בCBT, ACT ,קשיבות וEMDR. עבדתי במרפאה הפסיכולוגית של שניידר (מרפאה כללית ומרפאת חרדה), בשירות הפסיכולוגי של אוניברסיטת תל אביב, במחלקה הפתוחה בגהה ובעמותת מים שקטים למתמודדים עם חרדה חברתית. היום מקבלת בזום, מכל מקום בו תהיו. 

https://www.mayaglotman.com/ 054-7505478, glotmanmaya@gmail.com, 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מאיה גלוטמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מאיה גלוטמן ובאחריותו/ה.