לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עדי רוט

עדי רוט

עדי רוט

מטפלת מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנות, חברה בארגון י.ה.ת

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-5463
מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-5463

אודות עדי רוט בקצרה:

אני עדי, מטפלת באמנות חזותית מטעם אוניברסיטת חיפה. מתמחה בעבודה עם ילדים, מתבגרים וצעירים הסובלים מתחום רחב של קשיים רגשיים כגון חרדה, לחץ, דכאון, בעיות בדימוי והערכה עצמית, קשיים בתחום החברתי, קשיי הסתגלות,...

פניה אל עדי רוט

אודות עדי רוט

אני עדי, מטפלת באמנות חזותית מטעם אוניברסיטת חיפה. מתמחה בעבודה עם ילדים, מתבגרים וצעירים הסובלים מתחום רחב של קשיים רגשיים כגון חרדה, לחץ, דכאון, בעיות בדימוי והערכה עצמית, קשיים בתחום החברתי, קשיי הסתגלות, הפרעות קשב וריכוז והפרעות אכילה.

כחלק מהתהליך הטיפולי עם ילדים ונוער משלבת מפגשים עם הורים (הדרכות הורים\טיפול בהורות), המאפשרים יצירת מרחב חשיבה והתבוננות משותף להבנת הילד.ה וצרכיו.ה.

אני מאמינה בכוחו המגדל והמעצים של קשר טיפולי וביכולת שלו לייצר מקום מאפשר ומקבל המסייע ביצירת שינוי והתפתחות אישית. כמו כן, אני מאמינה שבכוחו של כל אדם לצמוח ולחוש משמעותי בחייו.

בטיפול אני מציעה מרחב בטוח ומכבד ובו מפגש עם חומרי אומנות, המאפשר למטופל למצוא ערוץ ייחודי לביטוי, להתבוננות ולעיבוד של תכנים ורגשות בהם עוסק ברמות מודעות שונות.

אני בעלת קליניקה נעימה בזכרון יעקב, במיקום פסטורלי ושקט, שם מתבצעים הטיפולים ובאופן מקוון.

אשמח לעזור,

עדי רוט 054-7946252

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עדי רוט, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עדי רוט ובאחריותו/ה.