לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
סבסטיאן פוקסמן

סבסטיאן פוקסמן

סבסטיאן פוקסמן

פסיכולוג קליני

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-105920

אודות סבסטיאן פוקסמן בקצרה:

פסיכולוג קליני מומחה. התמחות קלינית בתחנה לבריאות הנפש נהריה ובמחלקה פסיכיאטרית פתוחה ביה"ח זיו בצפת. פסיכוטרפיה פרטנית וקבוצתית ואיבחון פסיכודיאגנוסטי. בעבר, פסיכולוג מערך בהוסטלים, טיפול בבני נוער פוסט-אישפוזיים,...

פניה אל סבסטיאן פוקסמן

אודות סבסטיאן פוקסמן

פסיכולוג קליני מומחה.

התמחות קלינית בתחנה לבריאות הנפש נהריה ובמחלקה פסיכיאטרית פתוחה ביה"ח זיו בצפת. פסיכוטרפיה פרטנית וקבוצתית ואיבחון פסיכודיאגנוסטי.
בעבר, פסיכולוג מערך בהוסטלים, טיפול בבני נוער פוסט-אישפוזיים, במבוגרים בעלי אינטליגנציה גבולית ומבוגרים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית. טיפול פרטני, טיפול קבוצתי והדרכת צוותים מקצועיים.
כיום פסיכולוג בבי"ח מזרע, מחלקה אמבולטורית (נהריה). פסיכולוג ביחידת יום נהריה. פסיכוטרפיה פרטנית וקבוצתית ואיבחון פסיכודיאגנוסטי.

בעל ניסיון רב באיבחון וטיפול בילדים, בני נוער ומבוגרים. במהלך השנים עבדתי במסגרות ציבוריות ופרטיות, עם מגוון רב של אוכלוסיות בטווח רחב של קשיים והפרעות נפשיות. כמו כן אני מנוסה בעבודה עם מבוגרים המתמודדים עם נכויות פיזיות שונות והורים לילדים עם צרכים מיוחדים.
בעבודתי אני מטפל בגישה אקלקטית, משלב תפיסה דינמית עם כלים טיפוליים שונים ומגוונים באופן מותאם ומכוון לכל מקרה. זאת תוך שימת דגש על הקשבה למטופל ולצרכיו, שיתוף המטופל בתוכנית ובמטרות הטיפוליות.

הקליניקה שלי נמצאת במיקום מרכזי בקרית ביאליק ובכרמיאל. אני מטפל בילדים, בני נוער ומבוגרים ומקבל הורים לטיפול והדרכת הורים.

טל: 053-3354494

ניתן ליצור עימי קשר גם דרך העמוד העסקי בפייסבוק (סבסטיאן פוקסמן פסיכולוג קליני).

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של סבסטיאן פוקסמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי סבסטיאן פוקסמן ובאחריותו/ה.