לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
טלי בביוב

טלי בביוב

טלי בביוב

פסיכותרפיסטית, מטפלת זוגית EFT ומטפלת בהבעה ויצירה M.A

מטפלת בהבעה ויצירה מאומתת
מספר רישום (עד 2004): 25285

אודות טלי בביוב בקצרה:

פסיכותרפיסטית, מטפלת זוגית EFT ומטפלת באומנות בעלת תואר שני בטיפול בשילוב אומנויות.         נסיון רב בטיפול רגשי בילדים, נוער ומבוגרים. מקבלת בקליניקה פרטית בתל אביב. מטופליי הם ילדים, מתבגרים,...

פניה אל טלי בביוב

אודות טלי בביוב

פסיכותרפיסטית, מטפלת זוגית EFT ומטפלת באומנות בעלת תואר שני בטיפול בשילוב אומנויות.

 

 

 

 

נסיון רב בטיפול רגשי בילדים, נוער ומבוגרים. מקבלת בקליניקה פרטית בתל אביב. מטופליי הם ילדים, מתבגרים, בגירים ומבוגרים, הורים וזוגות המגיעים בשל קשיים ומשברים ומבקשים התפתחות והתמרה. ילדים או מתבגרים המגיעים לטיפול מגיעים בשל מגוון קשיים המעידים על בעיות רגשיות כגון; דימוי עצמי נמוך, חרדה, כפייתיות ונוקשות, בעיות חברתיות, בעיות קשב וריכוז, קושי בוויסות רגשי, בעיות התנהגות, פגיעות עצמיות, דיכאון וכ"ד. 

בעבודתי עם ילדים ומתבגרים כלי העבודה הוא הבעתי - אומנות פלסטית, משחק בחול, דרמה ומשחק המשולבים בשיח מותאם אודות היצירה ופונים אל עולמו הפנימי של הילד. מטרתי בטיפול בילדים תהיה לחשוף את מקורות המרפא בעולמו הפנימי ולעורר כוחות של חיים ותנועה בנפש. באופן זה המפגש עם ילד נושא חווית "נראות" שבמהותה היא מרפאה.  

הטיפול בילדים משולב בהדרכת הורים קבועה אשר מאפשרת נתיב חניכתי מתפתח להורה. העבודה עם ההורים מתווכת ומנגישה עבורם את עולמו הפנימי של הילד, מפתחת כלים חדשים להתמודדות ומאפשרת אף להם "לראות" טוב יותר את ילדם ואת צרכיו בהתאם לגילו, דבר שלעיתים אף מאפשר שינוי גישה, אורחות חיים וריתמוסים, התומכים אותו טוב יותר. 

טיפול במבוגרים הינו בגישה דינמית אינטגרטיבית המשלבת כלים מהגישה ההתנהגותית קוגנטיבית ומיינדפולנסמבוגרים המגיעים לטיפול נמצאים במצבי צומת בחייהם או סובלים מתסמיני דיכאון, חרדה, קשיים בינאישיים או חווים תחושת ריקנות וחוסר כיוון. סמפטומים אלה עולים כרמזים המצביעים על כך שקיימות סוגיות לא מודעות הדורשות תשומת לב וטרנספורמציה. מטרתי תהיה ללמד אנשים אלה להתבונן, להיות ערים לדרכם, להפוך את חייהם למובנים יותר בעבורם ולעבד חוויות חיים כך שתקבלנה משמעות. 

תחומי ענין והעמקה - מתוך חיפוש אינטרדיסציפלינרי אחר תחומי חשיבה מקבילים שאופיים מצוי בהלימה עם רוח הטיפול התוודעתי למדע הרוח האנתרופוסופי ובעשור האחרון לבודהיזם ולתרגול מדיטטיבי הנגזר ממנו. המפגש המשולב בין הפסיכותרפיה האנתרופוסופית ולימוד תורת הנפש הבודהיסטית העשיר במידה רבה את עולמי האישי והמקצועי ומצא ביטוי בעשייתי הקלינית.

 M.A במסלול להכשרת מטפלים בהבעה ויצירה, אוניברסיטת לסלי, בוסטון ארה"ב, השלוחה בישראל. התמחות באומנות פלסטית.

לימודים בתוכנית לפסיכותרפיה "גישות פסיכודינאמיות בהבנת התפתחותם של מבוגרים". הפקולטה לרפואה ע"ש סאקלר, ביה"ס ללימודי המשך ברפואה, אוניברסיטת ת"א. 

טיפול זוגי EFT, האיגוד הבינלאומי למצויינות בטיפול זוגי ממוקד רגש ICEEFT

פסיכותרפיה אנתרופוסופית - תלמידת מדע הרוח האנתרופוסופי והידע הביוגרפי מבית מדרשו של רודולף שטיינר מה שנחשב כיום כפסיכותראפיה אנתרופוסופית. הביוגרפיה מתארת את המסע האנושי מלידה ועד מוות, את התפתחותו הגופנית, הנפשית והרוחנית של האדם והצמתים החשובים בחייו. כאשר אדם עושה תהליך של עבודה ביוגרפית ומתבונן על חייו באופן שיטתי, עשוי להתגלות לעיניו ה"החוט המקשר" העובר דרך התקופות השונות, דרך העליות והמורדות שבחייו ומעניק להן משמעות ייחודית. 

השתלמויות - לאורך השנים השתלמתי בקורסים, הרצאות וסדנאות בנושאים מגוונים הקשורים לעבודתי הטיפולית כגון: מינדפולנס ותורת הנפש הבודהיסטית, פסיכוסינתזה, תרפיית הגשטלט, דמיון מודרך, טיפול דיאדי, טיפול במצבי אבל ושכול, ציור בצבעי מים בגישה אנתרופוסופית.

 

 

 

     

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של טלי בביוב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי טלי בביוב ובאחריותו/ה.