לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אסנת אלפיה גולן

אסנת אלפיה גולן

אסנת אלפיה גולן

חברה ביה"ת מאומתת
מספר ת.ז: 00000-2457

שמי אסנת אלפיה גולן. אני בעלת תאר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית וכמו כן מטפלת בהבעה ויצירה בעלת ותק וניסיון רב בעבודה עם ילדים, נוער ומבוגרים עם מצוקות מגוונות. אני מומחית ובעלת ניסיון בטיפול בהפרעות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אסנת אלפיה גולן

אודות אסנת אלפיה גולן

שמי אסנת אלפיה גולן. אני בעלת תאר שני בפסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית וכמו כן מטפלת בהבעה ויצירה בעלת ותק וניסיון רב בעבודה עם ילדים, נוער ומבוגרים עם מצוקות מגוונות. אני מומחית ובעלת ניסיון בטיפול בהפרעות חרדה, מומחית ובעלת נסיון רב בטיפול בטראומה מסוגים שונים, בוגרת תכנית ההכשרה הראשונה לטיפול בטראומה שנערכה בנט"ל בשיתוף עם בית הספר לרפואה של אוניברסיטת תל אביב והשתלמות לאנשי מקצוע בתחום טיפול בטראומה עקב תקיפה מינית, בעלת ניסיון רב בעבודה עם הפרעות נפשיות ("איתנים", ביה"ח בבאר שבע ופנימייה פוסט אישפוזית), הפרעות אישיות וכן ילדים ונוער עם בעיות קשב וריכוז והיפראקטיביות והדרכת הורים. בעלת בכשרה וניסיון בעבודה עם ילדים ונוער עם התנהגויות תוקפות מינית. בעלת ניסיון בעבודה עם זוגות ומשפחות במסגרת מרכז ילדים הורים והכשרה בתחום טיפול משפחתי.

מספר הסלולר שלי: 0523265801

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אסנת אלפיה גולן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אסנת אלפיה גולן ובאחריותו/ה.