לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גיל שמש

גיל שמש

גיל שמש

פסיכולוג קליני מומחה

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-145407

אודות גיל שמש בקצרה:

שמי גיל ואני פסיכולוג קליני מומחה (מ.ר. 145407). אני בעל BSc בפסיכולוגיה וביולוגיה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית ו – MA בפסיכולוגיה קלינית מהמכללה האקדמית תל אביב יפו. את ניסיוני המקצועי צברתי במסגרות מקצועיות בשירות...

פניה אל גיל שמש

גיל שמש השיב ל 75% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות גיל שמש

שמי גיל ואני פסיכולוג קליני מומחה (מ.ר. 145407). אני בעל BSc בפסיכולוגיה וביולוגיה בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית ו – MA בפסיכולוגיה קלינית מהמכללה האקדמית תל אביב יפו. את ניסיוני המקצועי צברתי במסגרות מקצועיות בשירות הציבורי, בהן: היחידה לפסיכיאטריה בבית חולים הדסה עין-כרם, היחידה לרפואת גוף-נפש לילדים ולנוער של בית חולים גהה, השירות הפסיכולוגי חינוכי במבשרת ציון, התחנה לטיפול בילד ע"ש אילן בירושלים, ועוד.

אני מטפל במבוגרים, במתבגרים, כמו גם בילדים ובהוריהם. אני מנוסה בטיפול במתמודדים עם משברי חיים בתחום הזוגי, המשפחתי והחברתי, כמו גם עם טראומה, שאלות הנוגעות לזהות המינית והמגדרית, התפתחות מקצועית, ערך עצמי נמוך ועוד. כמו כן אני בעל ניסיון בטיפול בסובלים מדיכאון, הפרעות חרדה, OCD, אובדנות, פגיעות עצמיות, הפרעות פסיכוסומטיות, הפרעות אכילה והפרעות תקשורת בתפקוד-גבוה.

אני מאמין ביצירת קשר בין-אישי אכפתי ובגובה העיניים כבסיס ליכולתי לסייע למטופלי, ובלמידה מתמשכת של כלים מקצועיים עדכניים. גישתי הטיפולית היא אינטגרטיבית. אני מאמין שטיפול מהווה הזדמנות להיכרות מעמיקה של אדם עם נפשו ולהתפתחות אישית, ומאידך כי על טיפול להתנהל תחת מטרות ברורות ויעדים מוגדרים לשינוי. אני מטפל בשיטה הפסיכודינמית, ולאורך הכשרתי התנסיתי בעבודה באמצעות מספר גישות וכלים טיפוליים נוספים, ובהם טיפול קוגניטיבי התנהגותי ו – DBT, בהם אני עושה שימוש בהתאם לצרכיו של כל מטופל.

במסגרת טיפול בילדים ונוער, אני מאמין בטיפול בהורות (הדרכת הורים) ככלי בעל השפעה מיטיבה על התמודדותם של ילדים עם משברים רגשיים. אני מציע הדרכת הורים להורים הזקוקים לעזרה בהובלת ילדיהם אל מחוץ למצבי משבר, לסיוע ביצירת שותפות עם ילדיהם, שיקום סמכותם ההורית ותפקידם כמתווי דרך.

מטפל באנגלית ובעברית. ניתן ליצור עימי קשר בטלפון: 052-9405191

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גיל שמש, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גיל שמש ובאחריותו/ה.