לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליאת אבירם

ליאת אבירם

ליאת אבירם

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-143471

בוגרת המכללה האקדמית ת״א-יפו (B.A), ואוניברסיטת בן גוריון (M.A), ולימודי CBT ,ACT, וטיפול בטראומה. השלמתי התמחות במחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים סורוקה. לאורך השנים עסקתי בטיפול ואבחון בקליניקה פרטית, במכון חיבורים לטיפול... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ליאת אבירם

ליאת אבירם השיבה ל 0% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות ליאת אבירם

בוגרת המכללה האקדמית ת״א-יפו (B.A), ואוניברסיטת בן גוריון (M.A), ולימודי CBT ,ACT, וטיפול בטראומה. השלמתי התמחות במחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים סורוקה. לאורך השנים עסקתי בטיפול ואבחון בקליניקה פרטית, במכון חיבורים לטיפול בחרדה, במרפאות ובמחלקות הפסיכיאטריות בבתי החולים סורוקה וגהה ובמרכזים לבריאות הנפש בתל אביב וראשון לציון. עבדתי עם מבוגרים, נוער, ילדים והוריהם סביב קשיים בתפקוד, קשיי הסתגלות לשינויי חיים, קשיים ביחסים, קשיים בזהות או בנטייה המינית, תחושות תקיעות וירידה במצב הרוח, מצבי חרדה ופוסט-טראומה. יש לי ניסיון וחיבה מיוחדת לעבודה עם מבוגרים צעירים, עם נשים סביב מעגל הפיריון ועם האוכלוסיה הלהט״בית.

כמטפלת הבסיס שלי הוא בעיקר דינאמי, אבל אני גם לא נבהלת מבקשות קונקרטיות ומשלבת לפי הצורך אלמנטים מגישות טיפול קוגניטיביות-התנהגותיות, בעיקר כאלו של גל שלישי (ACT). לעיתים קרובות אני עובדת דרך תשומת לב לרגע הנוכחי ולקשר הטיפולי. מציעה מגוון תוכניות טיפול בהתאם לצורך של המטופל, וביניהן טיפול ארוך-טווח, טיפול קצר-מועד, התערבות במשבר, טיפול בהורות, טיפול דיאדי וטיפול במשחק. בנוסף, מלווה מועמדים בתהליך הקבלה לתארים מתקדמים בפסיכולוגיה.

אני חושבת שפנייה לטיפול מגיעה פעמים רבות בנקודה שיש בה שבר, אבל גם איזה רגע של בהירות וכוח שמייצר הזדמנות נדירה להתקדמות למקום טוב יותר. זה דורש בעיניי לא מעט אומץ ותעוזה לבוא עם השבר הזה ולהפקידו בידיים של אדם אחר. במפגש עם המטופלים שלי אני מנסה לזכור תמיד את האמון שנתנו בי כשפנו אליי, להתייחס בכבוד, בעדינות ובחמלה לדברים שבוחרים להביא אל המפגש בינינו, לייצר מרחב בטוח ולא שיפוטי עבורם, ולהיות אקטיבית בחקירה ובהתבוננות המשותפת שלנו על הדפוסים שמעוררים מצוקה. אני מתרגשת שוב ושוב כשמתאפשר לי לעבור יחד עם המטופלים שלי תהליך של למידה ומציאת פשר לקשיים שהם פוגשים בחייהם, להפחית את סבלם, להחליף את התקיעות והבלבול בתנועה ומשמעות ולפתוח את הדלת לשינוי אמיתי בחייהם.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליאת אבירם, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליאת אבירם ובאחריותו/ה.