לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אולי עפרוני

אולי עפרוני

אולי עפרוני

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 27515

נעים להכיר שמי אולי עפרוני ובמקצועי אני עובדת סוציאלית בעלת תואר שני ולימודי פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מזה עשור אני מסייעת למבוגרים, ילדים ומשפחות המתמודדים עם קשיים בתחומי חיים שונים, אשר נקלעים לאירועים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אולי עפרוני

אודות אולי עפרוני

אני פועלת מתוך אהבת האדם והאמונה כי לכל אדם יש את הכוחות הפנימיים לעשות שינויי ולתרום בכך לשיפור בתחומי חייו השונים. אמונה זו מציבה אותי לצידו. יחד, בצורה שיתופית אנו פועלים להשגת מטרות אלו.

נעים להכיר
שמי אולי עפרוני ובמקצועי אני עובדת סוציאלית בעלת תואר שני ולימודי פסיכותרפיה קוגניטיבית התנהגותית. מזה עשור אני מסייעת למבוגרים, ילדים ומשפחות המתמודדים עם קשיים בתחומי חיים שונים, אשר נקלעים לאירועים צפויים ובלתי צפויים ומחפשים כלים להתמודדות.
 
 
אני מלווה אנשים המתמודדים עם
חרדה
התקפי פאניקה
פוביות
דיכאון
טראומה ופוסט טראומה
הפרעות אובססיביות- טורדניות
מיומנויות חברתיות 
ניהול ושליטה בכעסים
     
 
אני פועלת מתוך
אהבת האדם והאמונה כי לכל אדם יש את הכוחות הפנימיים לעשות שינויי בחייו ולתרום בכך לשיפור בתחומי חייו השונים. אמונה זו מציבה אותי לצד האדם או המשפחה שמגיעים אליי ויחד, בצורה שיתופית אנו פועלים לכדי השגת המטרות שהצבנו.
באמצעות כלים מעולם ה-CBT אני מסייעת להפחית את הסימפטומים בצורה יעילה וממוקדת. על ידי כך אני מאפשרת לאדם להגיע לרווחה נפשית, שקט ומיקוד פנימי שנותן את המרחב לחיות את חייו על פי בחירתו.
ליעוץ או קביעת פגישת היכרות:

052-8612287

oliefrony@gmail.com; oli-cbt.com 

הקליניקה נמצאת בכפר סבא. ניתן לקבל ייעוץ וטיפול גם אונליין 

 
הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אולי עפרוני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אולי עפרוני ובאחריותו/ה.