לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר עדי לביא-רוטנברג

ד"ר עדי לביא-רוטנברג

ד"ר עדי לביא-רוטנברג

פסיכולוגית שיקומית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-136300

ד"ר עדי לביא-רוטנברג, פסיכולוגית שיקומית מומחית, חברה מומחית באיט"ה (האגודה הישראלית לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי). עובדת עם מתבגרים ומבוגרים בגישה אינטגרטיבית, המשלבת טיפול בגישה שיקומית-תמיכתית, ובגישה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר עדי לביא-רוטנברג

אודות ד"ר עדי לביא-רוטנברג

ד"ר עדי לביא-רוטנברג, פסיכולוגית שיקומית מומחית, חברה מומחית באיט"ה (האגודה הישראלית לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי).

עובדת עם מתבגרים ומבוגרים בגישה אינטגרטיבית, המשלבת טיפול בגישה שיקומית-תמיכתית, ובגישה קוגניטיבית-התנהגותית (CBT), בהתאם לצרכי הפונה.

בעלת ניסיון ​​​​​בעבודה טיפולית ושיקומית לאחר מצבי משבר שונים (התמודדות עם פגיעות, נכויות, מחלות כרוניות ואבחנות פסיכיאטריות). כמו כן, בעלת ניסיון בעבודה קוגניטיבית-התנהגותית עם מטופלים על הספקטרום, וכן עם מטופלים המתמודדים עם הפרעות חרדה, הפרעה טורדנית-כפייתית (OCD), תסמונת טורט.

כיום, פסיכולוגית במרכז הרפואי "רמב"ם",  עורכת אבחוני אוטיזם לבוגרים ביחידה לתסמונת הספקטרום האוטיסטי במרכז 'בית אחד', ומרצה באונ' חיפה. 

בעבר, פסיכולוגית בקליניקה הקהילתית של המחלקה לפסיכולוגיה באונ' בר-אילן ובמכון הלאומי לשיקום נוירופסיכולוגי.

בעלת דוקטורט העוסק בהערכת התערבויות פסיכו-שיקומיות בבריאות הנפש. מבחינה מחקרית, מתעניינת בתחום השיקום הפסיכיאטרי, התמודדות עם אבחנות פסיכיאטריות והערכת התערבויות פסיכותרפויטיות לקידום רווחה נפשית.

ליצירת קשר: 054-6384405

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר עדי לביא-רוטנברג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר עדי לביא-רוטנברג ובאחריותו/ה.