לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר עדי לביא-רוטנברג

ד"ר עדי לביא-רוטנברג

ד"ר עדי לביא-רוטנברג

פסיכולוגית שיקומית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-136300

ד"ר עדי לביא-רוטנברג, פסיכולוגית שיקומית מומחית, חברה מומחית באיט"ה (האגודה הישראלית לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי). עובדת עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים בגישה אינטגרטיבית, המשלבת טיפול בגישה שיקומית-מערכתית-תמיכתית,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר עדי לביא-רוטנברג

אודות ד"ר עדי לביא-רוטנברג

ד"ר עדי לביא-רוטנברג, פסיכולוגית שיקומית מומחית, חברה מומחית באיט"ה (האגודה הישראלית לטיפול קוגניטיבי-התנהגותי).

עובדת עם ילדים, מתבגרים ומבוגרים בגישה אינטגרטיבית, המשלבת טיפול בגישה שיקומית-מערכתית-תמיכתית, ובגישה קוגניטיבית-התנהגותית (CBT), בהתאם לצרכי הפונה.

בעלת ניסיון ​​​​​בעבודה טיפולית ושיקומית לאחר מצבי משבר שונים (התמודדות עם פגיעות, נכויות, מחלות כרוניות ואבחנות פסיכיאטריות). כמו כן, בעלת ניסיון בעבודה קוגניטיבית-התנהגותית עם מטופלים על הספקטרום, וכן עם מטופלים המתמודדים עם הפרעות חרדה, הפרעה טורדנית-כפייתית (OCD), תסמונת טורט.

בעבר, פסיכולוגית בקליניקה הקהילתית של המחלקה לפסיכולוגיה באונ' בר-אילן, במכון הלאומי לשיקום נוירופסיכולוגי, וכן ביחידה לתסמונת הספקטרום האוטיסטי במרכז 'בית אחד'.

בעלת דוקטורט העוסק בהערכת התערבויות פסיכו-שיקומיות בבריאות הנפש. מבחינה מחקרית, מתעניינת בתחום השיקום הפסיכיאטרי, התמודדות עם אבחנות פסיכיאטריות והערכת התערבויות פסיכותרפויטיות לקידום יכולות מטא-קוגנטיביות, קידום רווחה נפשית ואיכות החיים.

ליצירת קשר: 054-6384405

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר עדי לביא-רוטנברג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר עדי לביא-רוטנברג ובאחריותו/ה.