לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ריוי אבני

ריוי אבני

ריוי אבני

פסיכולוגית שיקומית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-141067

בראש ובראשונה אני מאמינה בקשר הטיפולי הבינאישי כבעל חשיבות מרכזית בטיפול, וביצירת מרחב בטוח ונוח שמאפשר התבוננות על עצמנו ועל מעגלי חיינו, בקצב המתאים לכל אחד ואחת.  אני רואה בטיפול מקום שמאפשר לנו לעסוק בשאלה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ריוי אבני

אודות ריוי אבני

בראש ובראשונה אני מאמינה בקשר הטיפולי הבינאישי כבעל חשיבות מרכזית בטיפול, וביצירת מרחב בטוח ונוח שמאפשר התבוננות על עצמנו ועל מעגלי חיינו, בקצב המתאים לכל אחד ואחת. 
אני רואה בטיפול מקום שמאפשר לנו לעסוק בשאלה "מי אני יכול/ה ורוצה להיות?" תוך התבוננות על הדרך שעברנו עד כה, ועם המבט קדימה להמשך הדרך. מאמינה בעבודה המשלבת התייחסות לנפש, גוף ורוח, בהתאם לצורך שעולה במפגשים ובהתאמה לכל אחד ואחת. 

מוזמנים לפנות אם את/ה חווים משבר בחיים, חווה תחושות דיכאון או חרדה, מתמודדים עם חוויה טראומתית, חוויית בדידות, קשיים אישיים ובינאישיים, וגם אם יש צורך בעזרה בהגדרת הקשיים והמטרה.
בנוסף יש לי ניסיון וידע בתחום חומרים מרחיבי תודעה (פסיכדליה), תהליכי אינטגרציה לחוויות מרחיבות תודה, ומזעור נזקים פסיכדלי.

הקליניקה בכרכור, יש חניה בשפע ותחבורה ציבורית קרובה. מטפלת מרחוק און ליין במקרה הצורך.

בנוסף, מקבלת בקליניקה בת"א - לתהליכים קצרים וממוקדים (3-4 חודשים), בשכונת יד אליהו, ת"א.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ריוי אבני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ריוי אבני ובאחריותו/ה.