לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דניאל אסטרכן

דניאל אסטרכן

דניאל אסטרכן

פסיכולוג

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-145659

אודות דניאל אסטרכן בקצרה:

מטפל במבוגרים ובני נוער בגישה דינאמית בשילוב כלים מעולם הCBT, לפי הצורך. בעל ניסיון רב במדיטציה בודהיסטית ומיינדפולנס ומאמין גם בשילוב כלים מעולמות אלו בטיפול, לפי מידת העניין, הרצון והצורך של המטופל/ת. בנוסף,...

פניה אל דניאל אסטרכן

אודות דניאל אסטרכן

מטפל במבוגרים ובני נוער בגישה דינאמית בשילוב כלים מעולם הCBT, לפי הצורך. בעל ניסיון רב במדיטציה בודהיסטית ומיינדפולנס ומאמין גם בשילוב כלים מעולמות אלו בטיפול, לפי מידת העניין, הרצון והצורך של המטופל/ת. בנוסף, בעל ניסיון בסכמה תרפיה, טיפול קבוצתי וטיפול באמצעות שטח ואתגר. 

בעברי טיפלתי במרפאה לבריאות הנפש, עמך תל-אביב והשירות הפסיכולוגי החינוכי בחולון. כיום עובד במסגרת היחידה לחרדה ופסיכורפואה בת.ל.מ תל-אביב.

העמדה המרכזית מבחינתי בטיפול היא עמדה דינאמית המתמקדת בקשר הנוצר כאן ועכשיו במסגרת הטיפול כמו גם בהתבוננות על האופן בו אירועי חיים ונסיבות שונות מלוות ומעצבות את חיי הנפש וההתנהלות היומיומית של מטופליי.

מוזמנות ומוזמנים להתקשר לשיחת היכרות ראשונית. נוכל להחליט יחד האם נכון לנו לצאת למסע משותף מתוך בחינה של הצרכים והציפיות של כל אחד ואחת.

מקבל בקליניקה פרטית בכפר אז"ר. 0523602693

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דניאל אסטרכן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דניאל אסטרכן ובאחריותו/ה.