לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איילת פרקר

איילת פרקר

איילת פרקר

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 16671

אודות איילת פרקר בקצרה:

עובדת סוציאלית (MSW) ומטפלת EMDR אני עובדת סוציאלית ומטפלת כבר למעלה  מ-17 שנה. המפגש עם א.נשים במצבי חיים שונים ומשתנים משפיע ומעצב את היותי: מזין את השקפותיי ועמדותיי וצובע בגוונים שונים ועמוקים את חוויות חיי. במרוצת...

פניה אל איילת פרקר

אודות איילת פרקר

עובדת סוציאלית (MSW) ומטפלת EMDR

אני עובדת סוציאלית ומטפלת כבר למעלה  מ-17 שנה.
המפגש עם א.נשים במצבי חיים שונים ומשתנים משפיע ומעצב את היותי: מזין את השקפותיי ועמדותיי וצובע בגוונים שונים ועמוקים את חוויות חיי.
במרוצת השנים נפגשתי ועודני באופן פרטני וקבוצתי עם א- נשים החיים בהווה ו/או חוו בעברם מצבי אלימות ודיכוי (פגיעות מיניות בילדות, אלימות זוגית, זנות וסחר בנשים והתמכרות לסמים ואלכוהול). 
מזה 10 שנים אני מטפלת גם באופן פרטי במגוון מצבי חיים.

במפגשים אלו (ובכלל), אני מקשיבה לנימי השלכותיהם של אירועי החיים על תפקודם ורווחתם של מטופלי, בהתייחס להיבטים: פיזיים, רגשיים ומחשבתיים. 
זאת מתוך הבנה כי משמעות הקשר בין מרחבי החיים השונים- מחברת את תמונת המציאות לכדי מארג מהותי של מחשבות, רגשות והרגשות המשפיעים ומושפעים אלו מאלו.

אני משתדלת להיות עבור מטופלי באופן כנה, שאינו שיפוטי, ככזה הניזון מהדרכים בהן האדם מספר את סיפורו ומהידע שלו אודות חייו, כוחותיו ומהמקומות הנאלמים, הסתומים והכואבים.
יחד אנו תרים אחר משמעויות של תקווה, קבלת העבר ושינוי המציאות העכשווית.
אני מאמינה כי הבחירה להתחייב לתהליך הטיפולי מוציאה אותנו אל עבר מסע משותף המלווה ברגעים ותקופות של חיפוש ותהייה, מנוחה ונחת הכרות והכרה.    

בעבודתי אני משלבת פסיכותרפיה שיחתית, טיפול  EMDR ושימוש בכלים יצירתיים-
​​​​​​​תוך הקפדה על כך שההתערבות תהא מותאמת למצב, לצורך, לרצון המטופל והקשר הטיפולי.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איילת פרקר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איילת פרקר ובאחריותו/ה.