לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליאת מזור להב

ליאת מזור להב

ליאת מזור להב

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-3452

אודות ליאת מזור להב בקצרה:

ליאת מזור להב - מטפלת באומנות בילדים ובני נוער ומדריכת הורים. בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר שני בתרפיה באומנות ולימודי תעודה בטיפול בילדים ונוער בגישה פסיכודינאמית. קליניקה בגני תקווה.  אני מטפלת באופן...

פניה אל ליאת מזור להב

אודות ליאת מזור להב

ליאת מזור להב - מטפלת באומנות בילדים ובני נוער ומדריכת הורים. בוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה, תואר שני בתרפיה באומנות ולימודי תעודה בטיפול בילדים ונוער בגישה פסיכודינאמית. קליניקה בגני תקווה. 

אני מטפלת באופן פרטני בילדים, בני נוער ובוגרים, מעניקה ליווי וסיוע להורים. מעבר לכך, אני מנחה סדנאות פרונטליות או סדנאות בזום להורים במגוון נושאים הקשורים להורות.​
מתמחה בטיפול בילדים במשפחות שלובות. 

אני מאמינה שהבסיס לכל טיפול רגשי נמצא בקשר הנרקם בין המטפל למטופל. מאמינה כי בכולנו מצויים כוחות ומשאבים להתמודדות ותפקיד המטפל הוא ללוות את המטופל בדרך לגילוי הכוחות האלו מחדש ולהאירם בתוכו.

האומנות היא שפה המאפשרת לי להגיע אל נבכי נפשו של המטופל. ההגעה לטיפול היא תחילתו של מסע משותף אליו אני יוצאת עם ההורים ועם הילד בדרך אל מחוזות חדשים.
 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליאת מזור להב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליאת מזור להב ובאחריותו/ה.