לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מאיה קומר

מאיה קומר

מאיה קומר

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-4012

אודות מאיה קומר בקצרה:

מאיה קומר אני עוזרת למטופלי להניע תהליכים של יצירתיות וביטוי עצמי הולך וגדל, להכיר את הכוחות שפועלים בתוכם לעיתים נגד עצמם, מגבילים אותם, מצמצמים אותם ולפתוח פתח חדש לצמיחה והרגשה של יותר יכולת לבחור ולעצב את חייהם...

פניה אל מאיה קומר

אודות מאיה קומר

מאיה קומר אני עוזרת למטופלי להניע תהליכים של יצירתיות וביטוי עצמי הולך וגדל, להכיר את הכוחות שפועלים בתוכם לעיתים נגד עצמם, מגבילים אותם, מצמצמים אותם ולפתוח פתח חדש לצמיחה והרגשה של יותר יכולת לבחור ולעצב את חייהם כפי שהיו רוצים לראותם . ולהתקדם לעבר חופש גדול יותר לחוות ולהתנסות. אני עובדת עם מטופלי על מציאת כיוון בחיים או שינוי של כוון שמרגיש לא מתאים, אני עובדת עימם על זוגיות שמנסים ליצור ועוזרת להבין מה טבע הכוחות המעכבים אפשרות זאת. לעיתים אני מלווה מטופלים המרגישים שמטענים מעברם מאיטים אותם והם רוצים לספק לעצמם הזדמנויות חדשות. אשמח להפגש עימך.

מאיה קומר-נכון פסיכולוגית קלינית ופסיכואנליטיקאית, מס' רישיון 4012

בן יהודה 77 כפר סבא נייד:052-2303741

■ עובדת עם מתבגרים ומבוגרים. ■ עוסקת בייעוץ, טיפול נפשי, הדרכת הורים וטיפול זוגי. ■ מטפלת בדיכאון והפרעות מצב רוח, חרדה, התנהגויות כפיתיות, פוביות (פחדים), הפרעות אכילה, קשיים במיומניות חברתיות, קשיים בזוגיות, משברי חיים (גירושים, אסון..), פוסט טראומה, קשיים במיניות ויחסי הורים-ילדים. ■ דוברת עברית, אנגלית וצרפתית.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מאיה קומר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מאיה קומר ובאחריותו/ה.