לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רוית שר

רוית שר

רוית שר

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-149186

פנייה לטיפול או לייעוץ פסיכולוגי היא אף פעם לא תהליך פשוט. חששות, דאגה, לפעמים גם אכזבה (מעצמנו, מהילד/ה, או אולי מהמערכת החינוכית), בלבול וסימני שאלה, ולעיתים קושי להאמין שאכן אפשר לייצר שינוי או להוביל להטבה. אני... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רוית שר

אודות רוית שר

פנייה לטיפול או לייעוץ פסיכולוגי היא אף פעם לא תהליך פשוט. חששות, דאגה, לפעמים גם אכזבה (מעצמנו, מהילד/ה, או אולי מהמערכת החינוכית), בלבול וסימני שאלה, ולעיתים קושי להאמין שאכן אפשר לייצר שינוי או להוביל להטבה.

אני מאמינה שהצעד הראשון הוא פנייה לייעוץ ראשוני, וניסיון למצוא דמות שהיא לא רק איש מקצוע, אלא מקום להרגיש בו בטוח, מוגן, ובידיים מקצועיות ואמונות. משם אפשר לצאת למסע משותף.

אני מזמינה אתכם ליצור קשר ולבדוק את ההתאמה הזו למה שאתם זקוקים לו. במגוון שירותים פסיכולוגיים: ייעוץ ראשוני, טיפול בילדים ומתבגרים, עבודה טיפולית עם הורים, אבחונים פסיכולוגיים ופסיכו-דידקטיים, הערכות פסיכולוגיות, הערכת מוכנות לכיתה א', אבחוני הדלגה והערכות סיכון אובדני.

לייעוץ ראשוני, התלבטות, לאבחון או טיפול ניתן ליצור קשר: ravitshar@gmail.com או בטלפון 054-6650170

קליניקה פרטית בכפר-סבא.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רוית שר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רוית שר ובאחריותו/ה.