לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נדב צ'יין

נדב צ'יין

נדב צ'יין

פסיכותרפיה דינמית

קרימינולוג קליני מאומת
מספר תעודה: 29-156851

פסיכותרפיסט, מטפל באוריינטציה פסיכואנליטית. פסיכותרפיסט בגישה פסיכואנליטית עם ניסיון בתחום הטיפול הנפשי. אני מתמקד בהבנה עמוקה של הסיבות הבסיסיות להתנהגויות מלאדפטיביות ובטיפול מקיף בהן. השכלתי הרחבה בתחומי... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נדב צ'יין

אודות נדב צ'יין

פסיכותרפיסט, מטפל באוריינטציה פסיכואנליטית.

פסיכותרפיסט בגישה פסיכואנליטית עם ניסיון בתחום הטיפול הנפשי. אני מתמקד בהבנה עמוקה של הסיבות הבסיסיות להתנהגויות מלאדפטיביות ובטיפול מקיף בהן. השכלתי הרחבה בתחומי הפסיכותרפיה והקרימינולוגיה הקלינית, מאפשרת לי לגשר בין תיאוריות והבנות מרובדות אל הפרקטיקה הטיפולית.

לאורך העשור האחרון, ליוויתי מטופלים רבים בסביבות טיפוליות שונות - עמותות, הוסטלים, בתי חולים וכן בקליניקה הפרטית שלי בתל אביב. בתהליך הטיפולי, אני נוקט בגישה אקלקטית ומשלב מגוון טכניקות וגישות מתאימות, כגון טיפול מיודע טראומה ופסיכותרפיה פסיכואנליטית. יחד עם המטופל, אנו חוקרים את הנרטיבים וההיסטוריה האישית שלו, במטרה להגיע להבנה מעמיקה של האתגרים והקשיים העכשוויים.

אני רואה חשיבות עליונה בכבוד ההדדי ובמרחב בטוח ומכיל לתהליך הטיפולי. לכן, אני מחויב להעניק טיפול חומל, חסר שיפוטיות, ומבוסס על ממצאי מחקר עדכניים. אני מאמין באופן עמוק, כי לכל אדם טמון פוטנציאל לשינוי, צמיחה והתפתחות אישית. בשיתוף פעולה צמוד וקשר טיפולי תומך, נוכל לזהות ולעבוד על פיתוח צוהר לחיים משמעותיים ומסופקים יותר.

אני מזמין אתכם ליצור עימי קשר ובשיחה ראשונית נבחן יחדיו את הדרך המתאימה עבורכם. המסע לחופש נפשי אינו קל, אך הוא בהחלט אפשרי ובר-השגה. אני כאן כדי ללוות אתכם בנתיב זה.

לתיאום פגישה או לשאלות נוספות, אנא צרו עימי קשר: 0545-751343 (ניתן גם לשלוח הודעת ווטסאפ).

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נדב צ'יין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נדב צ'יין ובאחריותו/ה.