לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ליהיא מרון

ליהיא מרון

ליהיא מרון

עובדת סוציאלית קלינית, פסיכותרפיה בגישה פסיכודינאמית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 37465

ליהיא מרון, עובדת סוציאלית קלינית (MSW) בעלת תואר שני מאוניברסיטת בר אילן.בעלת נסיון רב בעבודה עם בני נוער, צעירים ומבוגרים במסגרות שונות. כיום עובדת במרפאה לבריאות הנפש של כללית ברמת חן ובקליניקה פרטית... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ליהיא מרון

אודות ליהיא מרון

ליהיא מרון, עובדת סוציאלית קלינית (MSW) בעלת תואר שני מאוניברסיטת בר אילן.בעלת נסיון רב בעבודה עם בני נוער, צעירים ומבוגרים במסגרות שונות. כיום עובדת במרפאה לבריאות הנפש של כללית ברמת חן ובקליניקה פרטית הממוקמת ברמת גן. כמו כן, מקבלת גם לטיפולים אונליין.

מטפלת במבוגרים ונוער בסוגיות של גיבוש זהות, התמודדות עם טראומה, אובדן, דכאון, חרדה, דימוי עצמי ויחסים חברתיים ומשפחתיים. 
בעלת הכרות וניסיון עם הליכי סל שיקום, הערכה והפנייה לייעוץ פסיכיאטרי במידת הצורך.
 

בתוך התהליך הטיפולי מסייעת ומכוונת את האדם להתבונן על חייו, להיות אדון לגורלו ולמצוא את המשמעות האישית שתסייע לו להתמודד עם האתגרים של חייו. הטיפול מכוון להגשמה עצמית ולהתפתחות אישית, תוך הסרת המכשולים ושיפור באיכות החיים. מזמינה כל מי שמעוניין בטיפול להגיע לפגישת היכרות לא מחייבת, בה נחשוב יחד האם הטיפול מתאים ונכון עבורו.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ליהיא מרון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ליהיא מרון ובאחריותו/ה.