לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מאיה הכט

מאיה הכט

מאיה הכט

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-142179

אודות מאיה הכט בקצרה:

נעים להכיר, אני פסיכולוגית בהתמחות שיקומית שמטפלת בזום ובקליניקה פרטית בשכונת בית הכרם בירושלים. אני בעלת ניסיון בטיפול בהפרעות כאב, חרדה, דיכאון, והתמודדות עם משברי חיים. לאורך השנים ליוויתי מטופלים.ות בתהליך...

בתקופה זו אני זמינה (בהתנדבות) למתן עזרה ראשונה נפשית למתנדבים ומתנדבות בסיוע הומניטרי לאזרחי אוקראינה. זהו יעוץ תמיכתי טלפוני בלבד שאינו מהווה תחליף לטיפול.


ניתן להתקשר אלי ל 0545837330 בימים:
ראשון, בין 11:00 ל 13:00
שלישי, בין 19:00 ל 21:00

פניה אל מאיה הכט

אודות מאיה הכט

נעים להכיר, אני פסיכולוגית בהתמחות שיקומית שמטפלת בזום ובקליניקה פרטית בשכונת בית הכרם בירושלים. אני בעלת ניסיון בטיפול בהפרעות כאב, חרדה, דיכאון, והתמודדות עם משברי חיים. לאורך השנים ליוויתי מטופלים.ות בתהליך השיקום לאחר אירועים רפואיים אקוטיים כגון אירועים מוחיים או תאונות דרכים, וכן בהסתגלות לשינויים של החיים עם מחלה כרונית. בנוסף, טיפלתי גם בבני ובנות משפחה שהתמודדו עם עומס, חרדה ואובדן על רקע טיפול בקרוב עם מחלה קשה. תחום נוסף הקרוב במיוחד לליבי הוא הנגשת טיפול לא שיפוטי עבור קהילת הלהט"ב, ולא.נשים בעלי התמיינות מינית שונה (אינטרסקס) בפרט. 
הגישה הטיפולית שלי הינה דינאמית, אקזיסטנציאליסטית ומודעת קשר גוף-נפש. חשוב לי ליצור עבור מטופליי ומטופלותיי מרחב בטוח ומחזיק לעיבוד אתגרי החיים ובחינת דרכי התמודדות אפשריות. אני מאמינה ששמירה על שיח בגובה העיניים וגישה יצירתית לטיפול יאפשרו לתת את המענה הטיפולי המדויק ביותר. 
ניתן ליצור איתי קשר במספר: 0545837330

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מאיה הכט, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מאיה הכט ובאחריותו/ה.