לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
לאה קיטרוסקי

לאה קיטרוסקי

לאה קיטרוסקי

פסיכולוגית, מטפל פרטנית, זוגית ומשפחתית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-122093

נעים מאוד אני לאה, פסיכולוגית שיקומית וחינוכית, מטפלת זוגית ומשפחתית. עובדת עם ילדים, מתבגרים, מבוגרים וזוגות. מנחה קבוצות וסדנאות לילדים והורים, וכן מנחה סדנאות מיינדפולנס.  הדרך המקצועית שלי, נכון להיום,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל לאה קיטרוסקי

אודות לאה קיטרוסקי

נעים מאוד אני לאה, פסיכולוגית שיקומית וחינוכית, מטפלת זוגית ומשפחתית. עובדת עם ילדים, מתבגרים, מבוגרים וזוגות. מנחה קבוצות וסדנאות לילדים והורים, וכן מנחה סדנאות מיינדפולנס. 

הדרך המקצועית שלי, נכון להיום, מורכבת מרכיבים שונים אליהם הגעתי בחיפושי ובלימודי כאדם חווה, מרגיש וחוקר, וקיבלתי הזנה ממקורות שונים ביותר (אפשר לומר כך, אם כי בעיני, בעומקם של הדברים, מקורות שונים נוטים להיות דווקא דומים)...

עוד לפני שלמדתי פסיכולוגיה, נמשכתי לעולם הרוח והרוחניות, למדתי ממקורות היהדות וגם בשלושה טיולים ארוכים להודו בהם למדתי תורות מזרחיות ממורים שונים שכולם מדברים בתוכי גם היום. בד בבד, תמיד עניינו אותי יחסי הגומלין בין טבע ונפש האדם, ובכלל בין טבע ורוח. כך הגעתי לתואר שני בנוירופסיכולוגיה קלינית שיקומית, שעבורי היוו מענה לסקרנות על המוח והטבע והשפעותיהם על רגש, מוטיבציה ובחירה אנושית. לאחר לימודי אלה התמחתי בבתי חולים וטיפלתי באנשים שנקלעו למשבר בריאותי רב-השפעה. שנים לאחר מכן, הקמתי משפחה ותחומי העניין שלי נדדו ליחסים בין אנשים, הורים וילדים, זוגות... מה שהביא באופן בלתי נמנע wink להסבה לפסיכולוגיה חינוכית ולהצטרפות לתכנית תלת שנתית להכשרת מטפלים זוגיים ומשפחתיים. 

כיום, בטיפולים שלי, אני משלבת בין כל העולמות האלה: חיבור לרוח ולפנימיות שלנו, בכלים של מיינדפולנס ומודעות למה שקורה בתוכנו, מתוך חמלה וסקרנות, הבנה פסיכודינאמית של העבר החי בתוכנו ומפעיל אותנו, התבוננות מערכתית על הכוחות החיצוניים המקיפים ומפעילים אותנו מתוך המערכת שאנחנו חלק ממנה, וכל זאת תוך אמונה שיש כלים שמטופל יכול לקחת ולהשתמש בהם במידה בה ירצה. 

יש לי ניסיון רב בעבודה עם חרדה לסוגיה, קשיים במצב הרוח, משברי חיים, משברים מקצועיים, משבר פרידה, שליטה בהתנהגות, קשיים זוגיים, קשיי התנהגות והסתגלות של ילדים, קשיים חברתיים, הפרעת קשב, לקויות למידה וקשיים נלווים אליהם, וכמובן ליווי תהליכי צמיחה שבחלקם נובעים ממשברים ובחלקם לא מוגדרים דווקא כך. ללוות מטופלים בתהליכי החקירה הפנימית והצמיחה שלהם זה התשוקה שלי :)

בשנים שאחרי פרוץ הקורונה אל חיינו רכשתי ניסיון רב גם בטיפול אונליין וכיום אני זוכה לראות כמה נעשה קל יותר להנגיש טיפול למי שקודם לכן טיפול לא היה נגיש לו, וגם זכיתי להנגיש לאנשים שונים צוהר לעולם התוכן של המיינדפולנס בסדנאות שאני מעבירה. 

הקליניקה שלי באשחר, רבע שעה מכרמיאל, ואני עובדת גם בזום. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של לאה קיטרוסקי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי לאה קיטרוסקי ובאחריותו/ה.