לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אורלי מימון

אורלי מימון

אורלי מימון

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 21499

אודות אורלי מימון בקצרה:

שלום, שמי אורלי מימון ואני פסיכותרפיסטית המטפלת בשיטה דינמית-ממוקדת. טיפול דינמי הוא המינוח המקצועי לשיטה שרוב האנשים נוטים לכנותה "טיפול פסיכולוגי", בין המוכרות והוותיקות הקיימות כיום בתחום הטיפולים הרגשיים....

פניה אל אורלי מימון

אודות אורלי מימון

שלום, שמי אורלי מימון ואני פסיכותרפיסטית המטפלת בשיטה דינמית-ממוקדת. טיפול דינמי הוא המינוח המקצועי לשיטה שרוב האנשים נוטים לכנותה "טיפול פסיכולוגי", בין המוכרות והוותיקות הקיימות כיום בתחום הטיפולים הרגשיים. שיטת הטיפול הדינמי מבוססת על שיחות ביני לבין המטופל כאשר אני לומדת, מתוך השיח, להכיר את המטופל ולסייע לו לעבור תהליך רגשי. המטופלים מגיעים אליי בדרך כלל למספר טיפולים בודדים או לטיפול שבועי במשך מספר חודשים. כחלק מהתהליך בו המטופל מנסה להבין את המקור לתחושותיו, הוא לומד כיצד להתמודד עם דפוסי התנהגות שונים שמאתגרים אותו בסיטואציות בחיי היומיום ולומד להתחבר לעצמו מבחינה רגשית. המטרה שלי, בסוף התהליך, היא להגיע יחד עם המטופל להשלמה עצמית, חיבור טוב יותר לתחושותיו, יכולות משופרות להתמודדות עם אתגרים הנקרים בפניו בחיי היומיום וכמובן רווחה נפשית.

אורלי מימון

תואר שני בעבודה סוציאלית - אוניברסיטת חיפה

בוגרת ביה"ס לפסיכותראפיה - מכון מגיד,האוניברסיטה העברית ירושלים

תחומי טיפול והתמחות:

- פסיכותראפיה דינמית למבוגרים

- טיפול בנשים ונערות באוריינטציה פמניסטית

- משברי חיים

-טיפול בפגיעות מיניות

-הפרעות התנהגות (ילדים) הדרכות הורים

 

מטפלת בגישה דינמית בגובה העיניים עם הרבה רגישות ואכפתיות. ניסיון רב בטיפול בילדים ומבוגרים.

קליניקה ביהוד, טלפון ליצירת קשר: 054-3452842

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אורלי מימון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אורלי מימון ובאחריותו/ה.