לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אבישג משה

אבישג משה

אבישג משה

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-124707

פסיכולוגית קלינית מומחית, בעלת ניסיון רב בעבודה במסגרת הציבורית והפרטית במגוון רחב של תחומי התמודדות (תחלואה נפשית אקוטית, חרדה,דיכאון,טראומה,הפרעות פסיכו-סומטיות, הפרעת הסתגלות ועוד) ובליווי תהליכי צמיחה. מטפלת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אבישג משה

אודות אבישג משה

פסיכולוגית קלינית מומחית, בעלת ניסיון רב בעבודה במסגרת הציבורית והפרטית במגוון רחב של תחומי התמודדות (תחלואה נפשית אקוטית, חרדה,דיכאון,טראומה,הפרעות פסיכו-סומטיות, הפרעת הסתגלות ועוד) ובליווי תהליכי צמיחה.

מטפלת במתבגרים, מבוגרים וגיל שלישי. משלבת גישה דינאמית וכלים קוגניטיביים התנהגותיים-CBT, בהתאם לצורך המטופל. עבודתי הטיפולית מבוססת על הקשבה מכבדת ורגישה לקולו הלא מדובר של המטופל, לחקר עולמו הפנימי, לקשר גוף-נפש ולפירוש חלומות.


תחומי טיפול: 

טיפול פרטני: 
טיפול במשברי חיים (חולי פיזי ונפשי, אבל ואובדן, טראומה ועוד), טיפול במעברי חיים (התבגרות, בגרות וגיל שלישי) וליווי תהליכי התפתחות ושינוי.
במהלך החיים למדנו להקפיא את זהותנו ולהתאימה לסביבה באופנים ובמינונים שונים עד כדי אובדן הזהות ובמחיר של בדידות וזרות לעצמנו. הטיפול האישי מכוון להשבת העצמי האבוד, לחיבור, הבנה ומגע עם העולם הפנימי, הרגשות והחלומות המודרים ובכך מאפשר תנועה לחיים מלאים.

טיפול זוגי: 
משברי אמון, אובדן תשוקה, קונפליקטים וקשיים בתקשורת. 
הטיפול הזוגי מאפשר בחירה מחודשת בזוגיות, חיבור לרגשות שהתעמעמו עם הזמן וכינון מחדש של האמון והצרכים האישיים בתוך המערכת הזוגית. 

טיפול קבוצתי:
התמודדות עם משברי חיים וקשיים ספציפיים בקבוצת עמיתים זהה של עד 5 משתתפים.
כאשר נוצרת תקיעות בחיים וההיחלצות נראית כמעט בלתי אפשרת, הקבוצה כ״היכל מראות״ מאפשרת תנועה טיפולית מהירה ומעודדת שינוי.

הדרכת הורים: 
ליווי הורים בהתמודדות עם הורות לאורך השלבים השונים: היריון, לידה, ינקות וגיל רך ועד להתבגרות ילדיהם. 
קשיים של ילדים גורמים להורים להגיב באופן רגשי ופחות יעיל. הדרכה הורית מספקת הבנה וכלים להתמודדות טובה יותר.

בעלת קליניקה פרטית בפתח תקווה ובת"א. 

טל : 052-8925050

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אבישג משה, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אבישג משה ובאחריותו/ה.