לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דורין אהרונברג

דורין אהרונברג

דורין אהרונברג

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-123274

אודות דורין אהרונברג בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית (מ.ר. 27-123274, מ.ר.מ 41059), M.A. בפסיכולוגיה קלינית ונוירופסיכולוגיה. בעלת ניסיון בטיפול במבוגרים, מתבגרים וילדים, בטיפול פרטני ובהדרכות הורים, בקליניקה פרטית בתל אביב. אני עובדת באוריינטציה...

פניה אל דורין אהרונברג

אודות דורין אהרונברג

פסיכולוגית קלינית מומחית (מ.ר. 27-123274, מ.ר.מ 41059), M.A. בפסיכולוגיה קלינית ונוירופסיכולוגיה. בעלת ניסיון בטיפול במבוגרים, מתבגרים וילדים, בטיפול פרטני ובהדרכות הורים, בקליניקה פרטית בתל אביב.

אני עובדת באוריינטציה דינאמית אינטגרטיבית, בה המוקד הינו העלאה ועיבוד של תכנים נפשיים מודעים ולא מודעים, תוך שילוב גישות וכלים טיפוליים נוספים, כמו טכניקות התנהגותיות-קוגנטיביות (CBT) ושימוש בטכניקות הרפייה, שמטרתן לסייע באופן ממוקד בהפחתת המצוקה והגברת התפקוד בתחום הספציפי לכל מטופל.

לא פשוט לפנות לטיפול, ולכך מתווסף הקושי לבחור מטפלת שתתאים עבורך. לי כמטפלת חשוב שהפונה לטיפול, יפגוש מטפל אנושי וקשוב, שפועל מתוך גישה מקצועית ואחראית. אני ניגשת לטיפול עם ידע מקצועי רחב אך גם עם פתיחות ועניין לגלות מה עובד הכי טוב עבור כל מטופל, מה יכול לעודד את הכוחות הלא מודעים שלו במטרה לנוע לכיוון של החלמה והתפתחות. אני מאמינה ביכולת של האדם להתמודד עם משברים בחייו ולהפוך אותם למקור לצמיחה אישית משמעותית, וכן בכח של הקשר הטיפולי כגורם משמעותי בתהליכי ריפוי. מנסיוני האישי כפסיכולוגית, לעתים קרובות אנשים מתחילים להרגיש טוב יותר כבר מעצם הידיעה שאינם לבד יותר בהתמודדות זו. מזמינה אותך לקחת צעדים ראשונים יחד. 

מקבלת בקליניקה פרטית במרכז תל אביב.

יצירת קשר: 0542500804, dorin.ahronberg@gmail.com

פרטים נוספים עליי כמטפלת ועל גישת הטיפול באתר: https://www.dorinahronberg.com/

דורין היא בעלת תואר שני (MA) בפסיכולוגיה קלינית ונוירופסיכולוגיה מטעם אוניברסיטת חיפה ובעלת תואר ראשון בהצטיינות (BA) בפסיכולוגיה, סוציולוגיה ואנתרופולוגיה מטעם המכללה האקדמית תל אביב יפו.

את הניסיון הטיפולי שלה רכשה במהלך יותר מעשר שנות עבודה קלינית, במגוון מוסדות טיפול, ביניהם:

 


 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דורין אהרונברג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דורין אהרונברג ובאחריותו/ה.