לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מיקה ויגדור- מאירי

מיקה ויגדור- מאירי

מיקה ויגדור- מאירי

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-85854

אודות מיקה ויגדור- מאירי בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית, בעלת קליניקה פרטית בתל אביב. במסגרת עבודתי אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים אשר מוצאים עצמם בהתלבטות, בקושי או במשבר במגוון תחומים: זוגיות ומערכות יחסים, הריון ולידה, הורות, לימודים וקריירה,...

פניה אל מיקה ויגדור- מאירי

אודות מיקה ויגדור- מאירי

פסיכולוגית קלינית מומחית, בעלת קליניקה פרטית בתל אביב.

במסגרת עבודתי אני מטפלת במבוגרים ומתבגרים אשר מוצאים עצמם בהתלבטות, בקושי או במשבר במגוון תחומים: זוגיות ומערכות יחסים, הריון ולידה, הורות, לימודים וקריירה, אובדן ואבל. כמו כן מטפלת באנשים שמתמודדים עם אירועי חיים קשים ואנשים החשים ערך עצמי ירוד, חוסר ביטחון, חרדה או דיכאון, בלבול, תקיעות וקושי בתחושת הזהות העצמית. אני מטפלת בגישה הפסיכודינמית המאפשרת התבוננות מעמיקה באישיותו של האדם, באמונותיו, מחשבותיו ורגשותיו ובמערכות יחסים משמעותיות עבורו. גישה זו מאפשרת קיומו של תהליך אינטראקטיבי רגשי וחוויתי בו הולכים ונחשפים חוויות והקשרים בחייו של האדם אשר תרמו ליצירתם של דפוסים שהשפיעו על חוויותו את עצמו, על קשריו עם סביבתו ועל האופן בו הוא פועל וחי בעולם . באמצעות ההכרה בדפוסים אלו, חשיפתם והבנתם בהקשרם הרחב, יוכל האדם בהדרגה להרחיב את טווח התמודדויותיו, לפעול אחרת משפעל ולהיות בעל אפשרויות בחירה היכן שקודם לכן חש ממולכד וחסר אונים. מביא בכך לידי מימוש שלם יותר של חלקים בקרבו, בחייו ובקשריו עם סביבתו. אני מאמינה ביכולותו של האדם לעשות שינוי בחייו, ביכולת ההתחדשות והריפוי של הנפש ורואה בקשר טיפולי מיטיב מזור ומרפא למכאוביה של הנפש הפצועה. בהתאם למטופל ולצרכיו, משלבת גם אלמנטים קוגניטיביים- התנהגותיים.

 

http://www.psychologyho...%D7%99%D7%9D

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מיקה ויגדור- מאירי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מיקה ויגדור- מאירי ובאחריותו/ה.