לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רעות פופקין

רעות פופקין

רעות פופקין

פסיכותרפיסטית באמנות וCBT אינטגרטיבית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 23854

רעות פופקין- מטפלת אינטגרטיבית בהכשרתי אני עובדת סוציאלית, מטפלת באמנות ובוגרת לימודי פסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית. במהלך 12 השנים האחרונות טיפלתי במבוגרים, ילדים, בני-נוער ומשפחות במצבים מגוונים ומורכבים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל רעות פופקין

אודות רעות פופקין

רעות פופקין- מטפלת אינטגרטיבית

בהכשרתי אני עובדת סוציאלית, מטפלת באמנות ובוגרת לימודי פסיכותרפיה התנהגותית קוגניטיבית.

במהלך 12 השנים האחרונות טיפלתי במבוגרים, ילדים, בני-נוער ומשפחות במצבים מגוונים ומורכבים (בריאות הנפש, אוכלוסיות במצבי סיכון, אוטיזם). הנחתי קבוצות, יזמתי סדנאות וכן ריכזתי מחלקה של טיפול באמנות- בתוך מוזיאון אשדוד לאמנות.

כיום גם מלמדת ומנחה סטודנטים במכללת 'ברושים' ומדירכה סטודנטים במכללת אורנים.

השאיפה שלי היא לסייע למי שפונה אלי להתיר את סבך המחשבות, הרגשות והתחושות, במטרה לאפשר התבוננות רחבה על חייהם והדברים שחשובים להם ולנוע לעברם מתוך תחושת מסוגלות. 

הקליניקה מהווה מרחב אינטימי ומכיל, המאפשר ביטוי עצמי, יצירה וגילוי של חלקים נוספים בעולם הפנימי.  

דרך הטיפול הינה אנטגרטיבית- אני משלבת במינונים שונים, בהתאמה אישית לכל מטופל- בין כלים מעולם הCBT, ACT והמיינפולנס, ובין תפיסת העולם וכלים של טיפול באמנות.

שילוב זה יוצר טיפול ייחודי, מעמיק, מקדם ומהנה. 

 

אשמח לסייע ל: מבוגרים וילדים המתמודדים עם התקפי חרדה, OCD, פוביות, דימוי עצמי נמוך, קשיים בויסות רגשי,קשיים חברתיים, בעיות התנהגות. החלצות מתקיעות או משברי חיים, התפתחות אישית וגיבוש זהות אישית ומקצועית, חיזוק הסמכות ההורית וקשר הורה-ילד. 

הקליניקה ממוקמת ברחוב בר גיורא בתל אביב. ניתן ליצור עמי קשר בנייד שמספרו: 054-6351957 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רעות פופקין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רעות פופקין ובאחריותו/ה.